Mode ontwerpen ;) geef me een opdracht

halloo,

Alweer een tijdje geleden was er een topic waarin een meisje had bedacht dat als jullie zouden zeggen bijvoorbeeld: “blauwe jurk met turtleneck” Dan tekende zij dat.

En nu dacht ik, laat ik het ook maar eens proberen, dus ik zou het superleuk vinden als je een leuke reactie achterliet!Het is natuurlijk niet serieus bedoeld ofzo, maar gewoon omdat ik het leuk vind en je zo ook een beetje kunt oefenen.

Iedereen mag meedoen, dus als je denkt van hey, dat wil ik ook wel eens tekenen, doe dan mee!

Donkergroene jurk, strak bovenlijfje met een onderstuk dat mooi valt en blote schouders. De rest laat ik aan jou over haha.

Ben benieuwd!

Een honingkleurige japon met een hoge taille en een rok die van achteren wijd uitloopt.

Credits voor de persoon die hem herkent :slightly_smiling_face:

wat een leuk topic !!

Een mooie lichtpaarse kleur.

Strak aan bovenkant, geen strapless maar met een soort turle nek)
Ook strak bij de heupen maar dan aan de onderkant beetje losjes en dan een soort sleepje aan de achterkant.

Een donkerpaarse berrie kleur (denk ik?) van een soort fluwele, kanten stof. Loopt losjes langs het lichaam met lange, wijd uitlopende mouwen. Het topje zit strak. De half laat ik aan jou over :slightly_smiling_face:

Een donkerrode houthakkers blouse met een paar knoopjes open zodat je de ketting die het model draagt ziet. Gescheurde jeans en biker-achtige enkellaarsjes met hak.

ik weet niet of dit was wat je bedoelde, maar ik hoop het wel :wink:

een mooie witte trouwjurk, met wit kant over de doorzichtige mouwen, de jurk vorm > mermaid dress (zoek anders even op google dan krijg je een heel duidelijk beeld). De kraag/bij de hals > Heartline. Op de jurk moet een soort van licht printje gaan(niet al te opvallend), met mooie bloemen figuren. Wat kraaltjes en steentjes (NIET TE VEEL) over de jurk op bepaalde plekken. En dan de sluier: Wit tot net iets over de kont, en dan over de sluier gaat ook lichtelijk iets kant-achtigs met wat (zogenaamde)parel(kleurige) kralen.
En dan nog wat sieraden maar dat mag jij dan wel weer zelf bepalen…
De schoenen hoef je niet te tekenen want die zitten natuurlijk verborgen onder de jurk.

even voor de duidelijkheid ik probeerde mijn droomtrouwjurk te beschrijven :stuck_out_tongue_closed_eyes: