Mode of geen mode. heb gewoon schijt.

-

Voor sommige mensen is het bijhouden van een (mode)blog nou eenmaal een hobby.

Sommige mensen willen nu eenmaal laten zien welke stijl ze hebben.
Het is een hobby voor hen, en steken daar graag hun (vrije)tijd in. Net zoals jij bijvoorbeeld tv gaat kijken, zij liever een modeblog schrijven.
en mss willen ze andermans mening/ eventueel inspiratie zijn voor de lezers.

hoezo kansloos? voor hun is het misschien een hobby.
ik vind het leuk om erop te kijken,omdat het inspirerend kan zijn,of gewoon leuk!
dus ik ben blij dat ze er wel zijn,want er zitten soms blogs tussen met meisjes die -volgens ík vind,- stijl hebben.
dat verschilt met iedereen persoonlijk wat ze vinden.

Jep beetje heb je wel gelijk alleen zeg je het verkeerd vind ik. Ik kan er niet tegen als er iets ‘in de mode’ is mensen het gaan dragen terwijl als niemand het droeg dat je het dan ook niet zou dragen. (ik zeg niet dat iedereen dit doet ofzo maar sommige mensen wel) en dat vind ik gwn kansloos

en die band die jij om je hoofd hebt is ook in de mode en shit of moet je verkeerd begrijpen ofzo.

ik vind het kansloos omdat ze niet inspirerend zijn. misschien denk jij er anders over (:

Ik vind mezelf ook niet inspirerend qua kleding maar heb ook een blog. Maar dan niet persee om de kleding. Ik vind het leuker om te schrijven over waar ik heen ga en ben geweest.

jij bent nu kansloos

okee de meeste vind ik wel mooi, maar sommige zijn nogal "standaard’
maarja
ik vind dat ze lekker door moeten gaan :slightly_smiling_face:

dus ik moet geloven dat jij echt helemaal NIKS inspirerend vind,alles niet mooi,nooit op het internet kijkt ofso voor leuke dingen,of ook nooit in modeblaadjes kijkt voor leuke dingen en álles zelf verzonnen hebt?

En waarom maak je hier een topic over?

Dit wordt weer zo’n zelfde topic als het 'fashion’blog hype topic.

idd.

Ik stoor me er niet aan omdat ik niet op die fashionblog dingetjes kijk , en zolang ik me er niet aan stoor vind ik het best xD

Ik heb zelf ook een fashion blog (http://eaudefashion-online.blogspot.com) wat ben ik toch goed in subtiel reclame maken! Maar on topic, ik snap ergens wel je wat jij bedoelt, maar ik vind het gewoon leuk om mijn ideeën te delen met anderen. Mode is (naast dansen) mijn grootste passie en daar steek ik graag tijd in. Niet iedereen met een fashion blog is kansloos. It’s just a way of expressing your style.

Lekker boeiend, vindt je een blog niets, dan klik je het weg!

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft schijt hebben aan ‘trends’ en mode etc, maar ik vind niet dat blogs daar echt iets mee te maken hebben. Dat is gewoon een hobby, of een bron van inspiratie en inspiratie uit blogs halen is iets anders dan klakkeloos een trend overnemen.

Jij hebt anders ook zo’n ’ hippie’ ding om je hoofd.