Mode Innovatie, HELP!

Heey,
Ik moet voor school 2 plaatjes van mode innovatie’s vinden.

Mode innovatie is een vernieuwing van kleding, dus niet wat in de mode is maar echt vernieuwingen, zoals een Harembroek.
Maar die mag ik dus nietmeer gebruiken.

Weten jullie misschien een paar mode ‘’ innovaties ‘’ ?

xoxo

Uuuuhm, sorry ik moet wel aan een paar dingen denken zoals schoudervulling enzoo. Maar ik denk niet dat dat echt een innovatie is…

Google. Ga terug in de tijd. Toen had je er genoeg.

ehm nou misschien wel want het is toch wel een vernieuwing van een normaal truitje ofso? Hm.

Dit (hoewel het een verschrikkelijk ding is :stuck_out_tongue: weet niet of het tot ‘mode’ kan gerekend worden):

http://www.google.be/imgr…EK8H3jyFGZHXohvVOroCb4wDE=&h=165&w=180&sz=5&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=GNpcpxx5Betc7M:&tbnh=120&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dparaplumuts%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1440%26bih%3D698%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=334&vpy=135&dur=2217&hovh=132&hovw=144&tx=78&ty=42&ei=UoYoTbS-Ksql8QO10omFBw&oei=UoYoTbS-Ksql8QO10omFBw&esq=1&page=1&ndsp=35&ved=1t:429,r:1,s:0

(een parapluhoed)

eh. furry bodywarmers? Uggs!
enneh…sleehakken?

JE link klopt niet echt… ;o

Uggs zijn totaal iets nieuws,
Ik bedoelde vernieuwing,
Dus dat ze van een spijkerbroek een Harem broek maken bijvoorbeeld.

Dude als je zelf het zo goed weet zoek je toch gewoon zelf. Wij gaan niet je huiswerk voor je maken.

Ik waardeer het heuzwel en ik heb zelf ook heuzwel dingen opgezocht hoor,

Sorry hoor. Ik kan niet weten dat je het heuzwel waardeerd want we worden niet bedankt. Sorry dat we niet zo slim zijn als jou :'3

Van een huge onderbroek naar die kleine miniscule stringetjes van tegenwoordig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je hem volledig kopieert en bovenaan plakt dan klopt hij wel. (bij mij althans :stuck_out_tongue:)

Zoek anders gewoon op “parapluhoed” en je komt genoeg tegen.

Misschien van een gewone hak naar een sleehak?

Ik heb hier nu genoeg aan dankjulliewel, :slightly_smiling_face:

van gewone top naar cropped tops?

oja en trouwens: uggs zijn ook wel vernieuwing, want het zijn net pantoffels en ze hebben het van pantoffels naar schoenen gemaakt

okee waarschijnlijk krijg ik nu een shitload aan reacties

je heb toch gelijk waarom zou je dan shitreactie’s krijgen?
en als dat is so what? :grin:

tellen paspoppen mee?? die zijn veranderd maar dat zal wel niet
uuhm fv verder denken
nee srry meer weet k niet

van die afrikaanse printjes die eerst niet echt mode waren
@blackthumnail; ik vind eigenlijk dat je wel gelijk hebt!