(Mode)fotograaf gezocht!

Hey girls!

Ik vind het (net als jullie) onwijs leuk om foto’s te maken. Maar ook om er zelf (goed) om te staan!
Omdat ik het best moeilijk vind om foto’s van mijzelf te maken vroeg ik mij af of er iemand is in de omgeving van Delft die het leuk vind om mij te fotograveren! Ik houd zelf wel heel erg van mode (vooral aparte catwalk kleding) dus als je ervaring hebt met mode fotograferen zou ik dat wel heel gaaf vinden :slightly_smiling_face:.

Wat bied ik?

• een (beginnend) model om je te helpen om je portfolio uit te breiden
  • Mooie foto’s voor in je portfolio (het wordt een shoot op TFP basis)
  • is bereid te reizen maar wel graag nog in provincie zuid-Holland

xx Note me maar

ik denk dat je geld moet bieden meid. tenminste onkosten.

Wat schuift het?

Oké uhm daar heb ik niet echt veel verstand van ofzo ;$ maar wat zijn logische prijzen om te bieden? :wink:
Btw een shoot op TPF basis vind ik natuurlijk altijd fijn :grinning:.

uhm wat bedoel je daarmee? ;$

Rond de 60 ofzo? = Dit is dan de basisprijs, want er zit toch geen professional op dit forum.

Oké bedankt voor het advies ^^

Np!

En dat betekend? :wink:

No problem

Haha oh oke

-

Upje voor mezelf :blush:

ik wil het wel voor je doen :slightly_smiling_face: ben nog niet zo goed :slightly_smiling_face:

ik woon in pijnacker :blush: maar ben heel vaak in delft ^^,

Ik wil het ook wel doen, heb modellen nodig ;p woon wel bij alkmaar, dus wel een eindje reizen, dat mag je wel zelf betalen want uiteindelijk ben jij degene die foto’s wilt toch?
www.flickr.com/meikeschipper

Thanks voor jullie reacties!!
Ik kijk wel ff wat voor foto’s jullie hebben :wink:

Kan je een paar foto’s laten zien?

mooie foto’s heb je zeg! :open_mouth:
dat maakt voor mij niet zo veel uit :wink:
btw voor jullie allebei: ik moet het nog wel eerst met mijn ouders overleggen maar waarschijnlijk wil een van de twee dan bij de shoot zijn. Kan dat?

Geld betalen moet je echt niet doen hoor. Er zijn zat fotografen die op TFP-basis (TFP, niet TPF) willen werken, voor beiden een mooie aanvulling van het portfolio.

ja hoor ^^, haha zouden mijn ouders ook fijn vinden