Modder/water/slijm fotoshoot

Hallo dames!

Ik weet dat ik als man fout zit op deze site, maar ik ben hier puur en alleen uit beroepsopzicht. Ik heb namelijk een model, of meerdere modellen nodig. En die moeten in de leeftijd 14-17 zijn.

Ik heb een opdracht binnengekregen van een kledingwinkel die een shoot wil hebben voor de nieuwe herfstcollectie, hierbij mocht ik uitzoeken wat ik daarmee verder ging doen. Wel moest het iets vies zijn. Ik heb daarom modder, water en slijm uitgezocht, wat bij de herfst past en vies is.

Ik zal de eisen die ik heb aan het model even op een rijtje zetten:

• Wil/vind het leuk om vies te worden (moddersloot, water, slijm (van dat Kids Choice Awards slijm) Van top tot teen onder kan onderdeel zijn!
  • Kledingmaat niet speciefiek, kleding kan in verschillende maten worden geleverd. Het liefst slank tot volslank model.
    -Ervaring niet vereist
  • Beschikbaar in de provincie Zuid-Holland
  • 14-17 jaar oud
  • Ik dacht zelf aan 2x bruin en 1x blond haar.
  • Zelf input is geen probleem, we hebben het er nog over:)
  • Tegen een nog over een te komen vergoeding
  • Shoot is waarschijnlijk niet in een studio, maar buiten, vervoerskosten worden (gedeeltelijk) gedekt.

Ik ben zelf een beginnende amateurfotograaf en dit is mijn eerste grote klus. Het gaat om niet heel bijzondere kleding, skinny jeans, sneakers, truitjes, en een paar jassen. Graag hoor ik van jullie via dit forum:)

Bij voorbaat dank,
Tom Groeneveld

Over de keuze van de modellen kan niet worden gecorrespondeerd. Er zit géén contract vast aan deze shoot, vergoeding word giraal overgemaakt.

Dit is inderdaad niet helemaal de bedoeling nee, ik ben bang dat er niemand zal reageren, eigenlijk :’)

Dit is niet toegestaan. Slotje dus.