Modcloth?

Ik kan nergens informatie vinden over betalingswijzes op modcloth.com.
Heeft er iemand ervaring in in bestellen van modcloth, en zo ja, waar moet ik dat vinden? XD

alvast bedankt! x

Bij ‘Help’ staat dat toch? Ik heb er geen ervaring mee, entschuldigung.

je kan denk ik enkel met paypal betalen

Kan je niet helpen .

paypal ja. Let wel op de douanekosten! Die kwamen voor mij echt uit de lucht vallen (pas 1/2 weken na bezorging ook!). Als je ze op de een of andere manier zou kunnen vragen het als gift te bezorgen scheelt dat veel.

Okee, heel erg bedankt meiden =]

Hoeveel bedragen die douanekosten ongeveer? En zijn de verzendkosten hoog? Want ik vind het ook echt nergens terug op hun FAQ-pagina…

Wel zoveel moois op die site *droomt verder*

Ligt aan hoe duur wat je koopt is. En de verzendkosten aan hoe zwaar het is.
Ik wil nou iig ook weer een jas bestellen en toen kwam ik op een site waarop stond dat je de verzendkosten en de prijs bij elkaar op moet tellen, en dan 31% erbij doen (dus x1.31) en dan heb je het totaalbedrag. De verzendkosten kan je iig zien als je op bestellen klikt en doorklikt, dan komt dat er op een gegeven moment bij te staan, een andere manier weet ik ook niet ; )

grappig, ik heb die site vandaag pas ontdenkt

Bah, 31% bovenop de totaalkost mét verzending is echt veel.
Het zal maar bij plaatjes kwijlen blijven :frowning_face:

Hoi,
Even kleine update ; ) Ik was nog aan het zoeken naar hoe duur het nou precies allemaal is, want ik wil een jas bestellen en ik wilde even zeker weten of het niet nog duurder uit zou vallen, maar het zit zo met de importkosten:

Als je voor dat wat je koopt + verzendkosten meer kwijt bent dan (geloof ik) 23 euro, moet je invoerrechten betalen (volgensmij 12%)
Als je voor dat wat je koopt + verzendkosten meer kwijt bent dan 150 euro, hoef je pas ook de extra BTW te betalen (+19%).
Dan zit je dus aan de 31%, maar als je onder de 150 euro blijft (wat ik meestal blijf, zo ook met mijn jas ; )) blijft het bij de 12% (denk ik dus, maar reken me er niet op af aub :stuck_out_tongue:).
Op die andere site stond dat van die 31% omdat die 150-euro-regeling sinds begin 2009 ofzo pas zo is.

Wat wel vervelend is is dat er soms door het postbedrijf nog extra geld wordt gevraagd door het douanegedoe, bij ups was dat 10 euro.