Mobieltjes...

Hi guys,
ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje, maar jammer genoeg kan ik me geen Blackberry veroorloven…
Dus ik vroeg me af of jullie een tip voor me hadden, wat voor mobieltje hebben jullie? En hoeveel kostte die? Heb je een (goedkope) tip voor me?
Ik zoek een mobieltje van tussen de 100-150 -hooguit 200- euro.
Ik ben 13 dus een baantje is geen optie, en een krantenwijk lijkt me echt K**. (Ik ben verwend, ik weet het ;p)
Bedankt!
xoxo

Marktplaats.

Blackberry’s zijn op marktplaats wel voor 150 en minder te vinden.

Nokia c3

Ik heb de nokia 5310 en ben er nog altijd tevreden over (al 1 jaar en half). Heb hem ondertussen al heel veel laten vallen en er is nog niets aan buiten een paar schrammen maar dat is niet erg. Hij is ook erg licht en klein :grinning:

t-mobile vairy txt

uhm…kheb een samsung ultra touch die kost iets van 350 a 400 euro ofzo en ik krijg morgee een blackberry dus jaa.Niet echt interessant voor jou.Sorry :wink:

upje!

Ik heb een Samsung F480i , kost simlockvrij 150 op www.electrosky.nl
Heb ik hem ook gekocht :grinning:.
En een HTC S710, is wel een oude.
En heeel misschien krijg is een Samsung Giorgio armani qwerty

LG GW300, een namaak bb, heb ik, prima ding (:

blackberry prepaid in de winkel is 200 euro.

Samsung Star Qwerty

Samsung Divaaa… (:

die heb ik ook :grin:
ik vind hem echt heeeel fijn!
en hij is goedkoop

samsung diva
met touch
echt zo een goede gsm
en het touchcreen reageert echt super
kheb de mijne nu een half jaar en zou hem niet meer kunnen missen
kheb hem in het kleur parelmoer (ze hebben hem ook in een soort gouden, bronzen kleur) echt een goeie gsm

heb ik ook
best phone ever!!

Ik heb de samsung m1 is wel fijn en koste 120 euro

blackberry @ kijkshop ¤180.

Nokia C6, bevalt me super!

Ik heb een Samsung D900i, vind ik echt heel fijn. Doe er al bijna 3 jaar mee. Alleen hij is dus niet echt nieuw :stuck_out_tongue: En ik had hem ‘maar’ voor 80, dus valt buiten jou budget haha;)

Met een losse Blackberry ben je niet klaar hé slimpies x’’] Er moet nog een simkaart in, en wat heb je aan een BB zonder ping, helemaal niets, dus moet je zo’n kaartje met internet en ben je alsnog lekker duur uit met je maandelijkse kosten…