Mobieltje? Ervaringen?

Hoi!
Ik ga een nieuwe mobiel kopen en ik was benieuwd wat jullie ervan vinden. Heeft iemand ervaringen (slecht of goed) met deze mobieltjes:

Nokia 5800 XpressMusic
Sony Ericsson X1
Samsung Omnia
Samsung Innov8
HTC Touch Diamond
LG KC910 Renoir
HTC Touch Pro
Samsung F480, Jackie pack
Sony Ericsson C905 Cybershot
Sony Ericsson C903

Of weet iemand nog een andere mobiel de heeeelemaal te gek is. Btw, het gaat niet om de kosten van de mobiel.

Sony Ericsson C905 Cybershot, deze heeft mijn zus.
De camera is echt heel goed, en hij smst ook heel fijn. En er zit (bij mijn zus dan) onbeperkt internet op wat ook wel handig is.
Ik vind het wel een aanrader.

ik heb wel evaringen met Samsung Omnia en HTC Touch Diamond
Samsung heeft me pa en die bevalt hem erg goed is fijn in gebruik( die wou ik eigenlijk omda ik gwn samsung een fijn merk vind voor mobieltjes)
zelf heb ik de Daimond was in het begin erg wennen maar ik vind hem super fijn en achterkantje prachtig aleen jammer da er geen flits op zit die mis ik wel maar de foto 's zijn bets wel goede kwaliteit ervan ( en ik maak vaak foto’s ermeee) het is ook windows mobile dus je kunt er van alles op instaleren en van af hale

tis gwn ff wenne da je het zonder toetse moet doen anders pro is met flits en toetsebordje die ik nie nodig had vond ikXD maarhijs wel stukje dikker door dan de Daimond

Dankjewel allebei! Ik zit tussen allemaal nog heel erg te twijfelen, want ik vind ze allemaal heel erg leuk…
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Sony Ericsson Xperia X1?
Die ziet er namelijk erg mooi uit (vind ik…)

http://www.jouwmobiel.nl/stock/sony%20ericsson/x1/sony%20ericsson_x1_03_640x480.jpg

Ik heb de SE S500i nu 1 dag…
And i’m in luuuv!
Hij is echt heel fijn, en heeft hele mooie details en smst fijn.
Sony Ericsson is gewoon een heel goed merk vind ik.
Ik zou geen LG kopen…

Succes

Tip: Op kieskeurig.nl bij gsm’s kan je ze allemaal vergelijken en je wensen invullen enzo en wat ie moet hebben.
Kzou ff kijken, ook op bol.com bij de mobieltjes en dan de klantbeoordelingen.

Succes (Again xD)

:ok_woman:

ik vind de sonny ercsson x1, dat is vind ik een heel goed merk ik heb dan vel een andere maar wel wel sonny die al 2.5 jaar meegaat.

ik heb de HTC touch diamond, en hij is nu al kapot! (na een maand) hij loopt steeds vast, krijg steeds testbeeld, hij valt steeds uit enz. en dat touchscreen kan echt helemaal nergens tegen!
ik heb er een beetje melk over laten vallen en er zit een hele vlek in het scherm en die gaat dus niet meer weg.
verder vind ik hem gewoon niet fijn qua menu en sms enzo.
hij is ook heel uitgebreid, er staan zoveel onnodige dingen op waarvan ik niet eens weet wat het is.
echt een afrader dus.

en dan is de HTC touch pro ook een aanrader want die is gewoon hetzelfde alleen dan nog uitgebreider.
ik vind een HTC zoiezo slecht.

Ik heb de SE xperia,
in het begin is het wel even wennen.
maar vind hem zeer fijn, ook het toetsenbordje, fijn systeem, hele goede camera(endatvoor3,2mp) en hij is idd echt super mooi.

Samsung Omnia
Deze telefoon heeft mn vader, ik vind hem helemaal niet fijn werken. Hij heeft ook een erg slecht signaal. Ik woon vrij achteraf (weinig bereik dus). Ik kan meestal bellen, heb dan twee streepjes ofzo en mn vader heeft niks.

Samsung Innov8
Heeft m’n broertje, werkt opzich wel fijn. Maar is een vrij groot, zwaar en lomp toetsel vind ik.

HTC Touch Diamond
Deze heb ik, vind hem echt héél fijn.
Op het begin moest ik wel wennen aan 't touchscreen enzo, maar ik vind hem nu echt zo handig werken! =)

HTC Touch Pro
Heb ik van mensen gehoord dat dat best irritant werkt met dat toetsenbordje want dat moet je elke keer openschuiven als je iets met je telefoon moet doen ofzoiets. Verder heb ik er geen ervaring mee, voor mij was dat gewoon de touch diamond met een toetsenbordje als extra :wink:, maar je hebt dus ook geen touch-toetsenbord op die telefoon waarmee je kunt typen. Ik vond hem uiteindelijk te dik :stuck_out_tongue:

hahahahaha ik wil PRECIES dezelfde, maar ik weet ook niet welke…

Ik wilde héél graag de 5800 xpressmusic, maar ik heb gehoord dat hij niet zo heel goed is, omdat het de eerste muziek touchscreen-telefoon is van Nokia… je kunt beter een andere nemen dan die, of anders wachten op een volgende (maar dat duurt lang :grinning: )

Ik heb de Nokia Xpressmusic 5800 nu een paar weken en ben er wel te spreken over hoor! Hij heeft iig heel goed geluid en is lekker makkelijk te bedienen, natuurlijk wel ff wennen (hiervoor had ik een SE) Ik vind t een aanrader!

neem de NOKIA E71 die raad ik echt iedereen aan !! THE BEST