Mobielnummer blokkeren, kan dat?

Heey meiden,

Ik word nogal lastig gevallen de laatste tijd door een oproep elke keer, nu ook, vorige week ookal. Toen begon het.
1 of ander onbekende jongen/man (Het was een mannenstem) belt mij steeds de laatste tijd, gewoon zomaar. Maar ik had hem vaak niet opgenomen, aangezien ik moest werken die tijd.
En elke keer als ik hem terugbel om te vragen wie hij is, hangt ie op. Of zegt ie ‘‘Hallo? hallo?’’
Ik begin gewoon echt te stressen, kheb ook gewoon geen idee wie hem gegeven heeft. Of wat ie wilt. Of wie hij nou is, maar dat maakt me niet zozeer uit. Hij moet me gewoon met rust laten.
Maar hij belt me gewoon om de dag.
Nu is de vraag, kun je iemands nummer blokeren. Dus als hij belt dat ik dan niks hoor, of dat ik dan geen oproep krijg?

Alvast bedankt voor het lezen… ^^

Ja dat kan. Even bij instellingen kijken haha. Of even langs de telefoonwinkel;)

Oohh mooii :slightly_smiling_face:
Alleen ik had mijn mobiel op internet besteld, maakt het dan uit welke telefoonwinkel ik bezoek?

Ik denk dat ze je met zoiets allemaal wel willen helpen hoor! :slightly_smiling_face:
Bij mijn samsung is het trouwens: Instellingen > Oproepen > Oproep weigeren > Lijst voor automatisch weigeren

En dan kun je telefoonnummers invoeren die hij altijd moet weigeren.

Ooh okee :grinning:
Thnxx! Zal maar is even kijken dan.
Kheb trouwens een LG Optimus L7, zal kijken hoe het daar moet…
Wist niet eens dat het kon!