Mobiele website

Ik dacht dat het misschien een idee is om een topic te openen voor meiden die de mobiele website gebruiken. Misschien dat de website zo verbeterd kan worden.

Ik heb 2 punten:

• Kan er niet bovenaan elk topic een ‘laatste pagina’ knop komen? Hoef je niet altijd helemaal naar beneden te scrollen.
  • De mogelijkheid om berichten te plaatsen! Bij mij lukt het niet. Ik moet altijd naar de volledige website gaan.

Geen idee, maar wow! De tijd waarop jij dit hebt geplaatst!

Haha had niet door dat het zo laat was. Kon erg moeilijk slapen dus dan maar ff op girlscene :stuck_out_tongue:

Ik kan ook geen berichten plaatsen via mijn telefoon.

Same here.

Ik kan wel berichten plaatsen… Wel raar dat dat niet bij jullie kan.

Ik kan wél berichten posten, maar dan moet ik eerst helemaal naar beneden scrollen en op ‘Go to the full site’ klikken. Maar vroeger was het wel veel gemakkelijker op het ‘oude’ forum.

Ik weet niet wat voor telefoons iedereen heeft, maar ik weet dat het via iPhone en iPod niet werkt via Safari. Ik heb sinds kort GoogleChrome gedownload en nu kan ik wel gewoon via de mobiele website posten.
Via mijn mobiel (Samsung met Android) lukt het ook.

Als je naar beneden scrolt dan klik je op dat rondje met die 6 vierkantjes er in.
Dan krijg je een lijstje waar als derde tussenstaat; ‘Reageer’ Als je daar op klikt word je doorgelinkt naar een andere pagina en kan je je berichtje typen.

Mijn mobiel kan de mobiele versie ook niet aan. Hij is supersloom en als ik een topic open valt internet uit of zelfs mijn hele mobiel. Als ik via de gewone site inlog op mijn mobiel heb ik nergens last van (:

precies… zo kan ik ook reageren.

pagina navigatie is inderdaaad rot.

Ik had net zo’n blauwe site en die werkt. Maar nu gaat hij op de roze n die werkt niet zo.

Zeer goed idee! Ik ga het meteen doorgeven aan techniek :slightly_smiling_face:

‘‘Kan er niet bovenaan elk topic een ‘laatste pagina’ knop komen? Hoef je niet altijd helemaal naar beneden te scrollen.’’

Dit zal inderdaad wel handig zijn! Zelf gebruik ik het forum op mijn Windows Phone, en verder heb ik hier geen opmerkingen over! :bowing_man:

Ik vind zo’n app veel en veel beter… ;3 áls het komt bedoel ik hé

Ik ga altijd op de volledige site op mijn telefoon, ik vind die echt 48545359x fijner dat de mobiele versie.
Ik kan er echt niet goed mee om gaan :’)

Op het einde van de pagina staat het knopje ‘ga naar de volledige website’ Dan krijg je gewoon de pc versie zegmaar. Die is tien keer beter!