Mobiele dataverbruik Iphone

Hey allemaal,
Ik heb nog nooit een abonnement gehad met mobiele data maar dat wil ik nu dus wel alleen ik heb geen idee hoeveel ik verbruik? Bij iedereen is het anders en jullie kunnen natuurlijk ook niet precies schatten hoeveel ik verbruik maar misschien kunnen jullie me alsnog helpen? Ik zit heel veel op instagram en snapchat en af en toe op whatsapp. Spotify heb ik al abonnement en netflix kan ik gewoon downloaden dus dat word geen probleem. Youtube kijk ik zelden dus daar heb ik niet veel mb voor nodig en ik bel en sms ook eigenlijk nooit (maar wil wel iets daarvan hebben want dat is altijd handig). Heeft iemand een abonnement die die aanraad voor mij? Ik verbruik het meeste dus denk ik aan snapchat en instagram maar ik weet niet precies hoeveel dat verbruikt. Liever niet boven 10 het abonnement :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt
(Hoeveel mb/gb verbruiken jullie per maand en aan wat)

Ik heb geen abonnement, maar een onbeperkt online bundel van kpn voor 7.50 euro per maand. Daarnaast heb ik het bonustariefplan waarbij je extra beltegoed krijgt als je opwaardeert en van dat bonustarief bel en sms ik.

Ik heb een sim only bij tele2 voor 11 euro per maand, 1gb en 100 minuten/sms. Voor mij is dat echt genoeg omdat je toch bijna overal wifi hebt.

^^Dat heb ik ook, maar dan bij Ben en voor 7 euro
En dan w’app ik. Snap, instagram en facebook soms, want dat kost het meeste aan data

Deze heb ik ook. Het is wel met 2G netwerk maar voor mij is het prima

Oh ik heb 3G, maar misschien heb je een oudere telefoon haha

Ik denk dat jij aan 1 of anders 2 gb per maand wel genoeg hebt. Iets met een 2G-netwerk zou ik absoluut niet doen, dat is echt heel traag.

Ik zit zelf bij Tele2. Onbeperkt bellen, smsen en internetten voor 25 euro per maand. Ik heb een hekel aan op mijn verbruik letten en moet voor mijn werk veel bellen.

Ik heb simpel dat is 2000 mb en 500 minuten en onbeperkt sms voor 10 euro pm.
Moet je wel snel bij zijn tho want volgensmij is dit een limited aanbieding. Hangt er ook vanaf of je 1 of 2 jaar wilt. Ik heb dan nu 1

Ik zit bij Simpel en ik heb onbeperkt bellen en sms’en en 1000 MB (4G), ik betaal 10 euro per maand.

Ik verbruik gemiddeld tussen de 300 en 600 MB per maand, dus ruim binnen de bundel. Ik gebruik net als jij ook Snapchat en Instagram, maar ook Twitter, Facebook en Wordfeud. Aan die 1000 MB kom ik echt niet zo snel haha.

Ik zit sinds een paar maanden bij Hollandse nieuwe en het bevalt erg goed! Je kan elke maand je abonnement aanpassen. Ik wist eerst ook niet hoeveel ik nodig had. Had eerst 4GB gedaan maar heb hem nu aangepast naar 2GB. Daar kan ik het makkelijk mee doen! Heb thuis gewoon WiFi

Ik heb prepaid en koop iedere maand een 100MB bundel voor 3,50. Ik gebruik data enkel voor whatsapp en reisadviezen.