Mobiel vraagje, dringend..

Hee!
Ik heb een vraagje, ik probeer mijn oude mobiel op te starten. Dit is een samsung Corby, S3650. Als ik hem opstart, krijg ik zo’n startschermpje met de naam, GT - S3650 en dan www.samsungmobile.com, en dan Samsung en dan zo’n laadschermpje, maar als dat laadbalkje vol is gaat hij weer uit en komt dit scherm na 1 seconde weer en dat doetie nu al een half uur lang, hij start gewoon niet op en ik heb hem op dit moment echt nodig, ik heb de simkaart en batterij al schoongemaakt, ik kan ook niet resetten want hij start dus niet op behalve dat schermpje en ik heb hem natuurlijk ook al een paar klappen gegeven. Opladen helpt ook niet. Heeft iemand enig idee hoe ik hem opgestart kan krijgen?
Alvast bedankt!

het is vast niet voor niks je oude mobiel hè. Sommige telefoontjes zijn na een paar jaar gewoon op volgens mij, die krijg je niet zomaar weer aan denk ik

mijn samsung corby deed dat ook, en later deed hy helemaal niks meer, helemaal dood!

Kut ik baal daar wel van… ik heb hem nodig :frowning_face: maar wel bedankt! Heeft iemand nog een goeie tip waardoor het het misschien nog gaat doen?

Ik denk dat hij gewoon op is.

Hm… zit er ook niet ergens zo’n inimini reset knopje?