Mobiel versieren ?

hoi,
ik heb een samsung preston maar ik vind hem een beetje saai dus ik wou hem graag versieren met stras steentjes ofzo? als je het zo noemt. maar ik wil nou wel eens weten waar ik die niet al te duur kan kopen. en dan wil ik wel van die steentjes zonder figuurtje erin, ik wil het er namelijk helemaal zelf opplakken.

iemand suggesties ? =]

zonde

dat vraagt ze niet.

nee, inderdaad.

Up

Je hebt van die mobielstickertjes bij de action geloof ik.

Kon jij toch een betere reactie geven en negeren.

P.s. Ik dacht dat je via je mobiel iemand wilde versieren (leuke sms).

Gaat jou niets aan? Btw, jouw reactie maakt het ook niet beter op.

Mss met nagelsteentjes, die zijn niet zo duur, ik weet alleen niet of die goed blijven zitten.

maar natuuuurlijk , iedereen versiert een leuke jongen via sms met steentjes.

Designerhanger?

(Heb ik bij myn star ook, Staat wel leuk) Ook heb ik er van die fotootjes op geplakt die je in fotohokjes kan maken en kan printen.

LOL.

Gewoon bij de Xenos

thank you guys .

Eerst denk je; wat is mijn mobiel saai zeg. Ik ga hem pimpen! Ben je 1 week hartstikke blij ermee, daarna baal je ervan. Let maar op :grinning:

en toch wil ik meer reacties want ik wil het echt hebben.

Ik denk dat je er later idd spijt van krijgt maar oké daar vroeg je dus niet om… bedoel je gewoon van die soort glittersteentjes voor op je mobiel enzo?! want dat kun je bijvoorbeeld ook bij de claire’s enzo kopen…

Kleine steentjes [spiegeltjes] en dan dr op plakken als je camera hebt kan die gene waarvan je n foto maakt kijken hoe die dr op staat of kan je zelf even je makeup en zo doen haha, ideetje van mn nicht (’:

Ik had van die steentjes gekocht bij de Claire’s maar omdat die normaal snel loslaten heb ik ze op m’n mobiel geplakt met nagellijm. Ik had ze opgeplakt hoe ik het leuk vond dus niet in de vorm hoe de steentjes in de verpakking zat. Waarom zou je spijt krijgen… na een aantal jaar heb je toch weer een nieuw mobieltje.

okee, bedankt allemaal, ik ga binnenkort even bij de claires kijken (: