mobiel van marktplaats.

Ik zat laats te kijken voor een los toestel op marktplaats. Zodat ik er een sim only abonnement bij kan doen, en zo goed koop veel smsjes heb.

Ik verbaasde me dat je bijv. een blackberry bold 9700 voor min. 200 euro kan krijgen.
Nu vroeg ik me wel af waarom ze die dingen zo goedkoop weg doen. Waar halen ze die vandaan?

En wat als het toestel nou kapot gaat, waar kan je dan heen voor reparatie?

Misschien is hun abbonement afgelopen? ALS je op marktplaats een mobiel koopt, moet je er altijd een nemen met garantie, zodat je nog terug kan naar die winkel als er iets gebeurt.

Ik heb mijn mobiel ook op marktplaats gekocht, hij is prima!
gewoon even navragen waarom hij weg gaat , veel mensen kunnen er niet mee omgaan of hebben een abbo met gratis mobiel gekregen.
en idd het handigste is als ze nog een garantiebon hebben!

Neem eentje met garantiebon en haal em op! Ga niet bezuinigen op een treinkaartje of benzine hier en daar. Het zou zomaar kunnen dat je je 200 euro kwijt bent… En vraag idd waarom hij weg gaat. Check voor schade en het kan zijn dat hij vastloopt e.d.

dankjee!

je weet nooit waarom ze hem op marktplaats hebben gezet he! ;p

Het kan ook zijn dat ze 'm van ebay hebben.
Daar kan je BB voor 60 euro kopen…

Maar ik zal gewoon langsgaan (als het dichtbij) is en de telefoon zelf bekijken…
En zorgen dat er garantie bij zit. Zo niet, dan moet je heel erg afdingen!

sommige telefoons (originele) Blackberry’s, samsung enz. die op ebay staan komen vanuit hongkong, china, al die lagelonenlanden. Die worden daar gewoon heel goedkoop gemaakt. Vandaar…