Mobiel start niet

Sorry meiden, wist even niet waar ik dit moest plaatsen…

Ik heb sinds een klein half jaar een LG-E455. Deze wil vanaf vanavond alleen niet meer opstarten. Ik krijg alleen het LG teken te zien en dat gezichtje blijft maar schijnen (in een half maantje, LG gebruikers zullen wel weten wat ik bedoel misschien). Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? (volume knop + homeknop doet hij niet, al geprobeerd).

Vorige week is mijn ipod touch ook al kapot gevallen dus ben een beetje gefrustreerd nu, haha :’)

Ehm, is de batterij leeg?

Hij was leeg inderdaad, maar ligt aan de oplader. Normaal gaat de mobiel nog geeneens aan als hij zo leeg is, dus vandaar…beetje raar.

Dat wil weleens voorkomen. Leg hem even een half uurtje aan de lader en start hem dan opnieuw op. Als ie het dan nog niet doet weet ik het ook niet.

In dat geval zou ik de lader er even in steken, misschien doet ie het dan over een tijdje weer! :wink:

Oke, dankje. Ik zal het straks eens gaan proberen. Iemand enig idee of je ook dat tekentje (Gezichtje van LG) krijgt als de oplader het niet doet en je mobiel dus helemaal leeg is?

Thnx ga het is proberen :slightly_smiling_face:

Ja