Mobiel start niet op

Heey!!
Ik heb nu sinds 1,5 maand een HTC ChaCha. Maar nu was hij vanmorgen leeg, dus heb ik hem later in de oplader gedaan. Het lampje gaf aan dat hij volledig opgeladen was dus heb ik hem aangedaan. Maar nu krijg ik de hele tijd het tekentje van HTC te zien en telkens over en over en mijn mobiel gaat maar niet aan. De batterij heb ik al meerdere malen eruit gehaald en er weer in gedaan. Kent iemand dit probleem?
xx

Oh, misschien helpt het wel om je mobiel op te laden zonder batterij (ja echt klinkt heel onlogisch) maar ik deed dat een keertje, wel met een blackberry. maar daarna deed hij het weer, dan moet je je betterij er weer in doen (als hij dat aangeeft) en dan hopelijk doet hij het weer.

Je mobiel opladen zonder batterij? Je laadt je batterij op, niet je mobiel. Het lijkt me niet echt veilig voor je mobiel om dat te doen…

Ik heb er trouwens geen ervaring mee, dus geen tips!

Tsja, ik deed dat ooit toen die van mij dus niet meer aanging, en daarna deed hij het weer, of het is gewoon toeval.

Ik ga anders morgen wel even langs de winkel, maar ik dacht misschien had iemand dat hier ook :slightly_smiling_face:.

Ik ga anders morgen wel even langs de winkel, maar ik dacht misschien had iemand dat hier ook :slightly_smiling_face:.

He bah, word opgestuurd naar fabriek, 2 weken kwijt dat ding :frowning_face: