mobiel simlock vrij maken

Hii, ik wil graag mijn mobiel simlock vrij maken (Samsung Galaxy Gio). Nu had ik op internet meerdere sites gevonden waar je een programa kunt downloaden voor 2,50 en hem zelf simlock vrij kunt maken. Heeft iemand hier ervaring mee?

ik ga altijd naar een turk… x] Die doet 't voor 10 euro en klaar.
Hier heb je eigenlijk niks aan… xD
maar misschien is er wel een winkeltje in de stad die je mobiel ook simlock vrij kunnen maken? Misschien de media markt?

ja wij hebben ook zo’n turk die het doet voor 10 euro haha. Maar dan ben ik zoiezo me mobiel een paar dagen kwijt (verslaafd^^) en als het voor 2,50 euro kan dan dat natuurlijk liever :slightly_smiling_face:

gewoon naar een turk, idd 10tje en dan is het klaar in 15 minuten.
zelf geen idee met dat programma bij de normale telefoonwinkel konden ze dr in elk geval niks van hiero, duurde 2 weken en uiteindelijk moest ik naar de turk…

Het simlock vrij maken van je telefoon is niet zonder risico, daar er in de firmware software gerommeld moet worden. Weet dat mijn vriend ooit eens een DVD speler regiovrij had willen maken zodat hij ook DVD’s met regiocode A kon afspelen, met gevolg dat de menustruktuur van de speler kuren vertoonde en vreemde afspeelproblemen met het uitlezen van de DVD.