Mobiel opleuken!

Hee iedereen!

Ik zocht net naar topics hierover, maar die heb ik niet gevonden, dus maak ik even een nieuw topic.
Ik wil mijn mobiel graag opleuken, want hij is zo saai, en ik heb hem al meer dan anderhalf jaar.
En ik wilde mobielstickertjes kopen, weet iemand waar je die kunt kopen? & hebben jullie nog andere ideeën?

http://www.welectronics.com/gsm/Samsung/samsung-e250.jpg

Alvast bedankt! =D
-x-

Die telefoon heb ik ook! In het hard roze :grinning:
Maar ik vind hem super leuk! Ik zou er trouwens geen
stickers op plakken ook niet van die speciale want dat is
écht zonde! Je begint het lelijk te vinden en kinderachtig
maar als je het eraf haalt dan blijven er allemaal lelijke
bruine/grijze strepen op je telefoon xD
xx

haha oké, dan plak ik er maar geen stickers op :wink:
nog andere ideeën? =)

UP!

ik nagellak hem want mijne kon toch al niet lelijker.

The phone house, had je tijdje terug hele leuke dingen voor, weet niet of ze dat nu nog hebben…

Je kan er misschien een lipglossje aan hangen?? Of je kan er zo’n ander dingetje aan hangen :wink: Een beertje of zo??
xx

Zit jammergenoeg niet zo’n gaatje in waar je zo’n hangertje door heen kunt doen. :wink:

Ik heb die ook gehad. Helemaal onder gelakt met nagellak. Zag er best leuk uit…

Misschien moet ik mijn rode nagellak eens proberen, kan er altijd weer af met nagellakremover toch? =)

^^ Ik denk het wel maar ik dacht dat je dan ook het grijze van de mobile zelf ermee afhaalt ofzo.

die mobiel had ik ook! tot ik er mee ging zwemmen :blush:
maarja, met stickertjes word die er inderdaad niet mooier op.

Heeft iemand misschien een foto met nagellak erop?
wil wel is zien hoe dat eruit ziet, is dat niet zonde van de mobiel?

ik had een keer van die diamantjes erop geplakt, maar op een gegeven moment gingen er een paar afvallen en nu zit de helft er nog op. en het probleem is dat die er niet af gaan. het ziet er echt niet meer uit

je ging der mee zwemme?:stuck_out_tongue:
maar idd ik wil ook we leen foto zien van een genagellakte mobielXD

@ footje, ik heb precies hetzelfde ! had met seconde lijm er diamantjes opgeplakt, maar is uiteindelijk er af gegaan, en nu is het echt lelijk, als ik jou was zou ik het gewoon zo laten, :stuck_out_tongue:

diamantjes op plakken, dat wou ik ook doen. Maar toch maar niet gedaan.

Ik zou er niks mee doen, leuk hoesje/sokje en iets eraan hangen, maar dat kan bij jou niet helaas, echt zonde je zou op de achterkant met diamantjes of stukjes spiegel iets doen maar ik zou het niet doen. xx

Ik heb die telefoon ook en je kan er wél een hangertje aanhangen. Als je het achterkantje eraf haalt zitten er 2 haakjes aan die in je telefoon schuiven als je het achterkantje erop schuift zodat hij vast blijft zitten. Als je het touwtje daarom heen schuift en het goed vast houd als je hem dichtdrukt (niet te hard anders breekt ie misschien af?) heb je gewoon een hangertje! Ik heb echt al een jaar daar m’n lipgloss aan hangen en het is perfect!

Ik heb het ooit gezien bij iemand… Verkloot! Echt joh zó lelijk! Moet je niet doen tenzij je gewoon goed creatief ben!

Je zou misschien wél met nagellak van die figuurtjes op je telefoon kunnen maken? Net als je dat op je nagels doet weet je wel dat is hier geloof ik laatst nog uitgelegd dus kun je opzoeken en misschien een hello kitty (xD) ofzo weet ik veel waar je van houd!
xx

als je met nagelak remover de nagelak er dan weer af wil halen, neem je ook de verf van je mobiel mee en word hij dus wittig.
ik heb aan mijn mobiel gewoon een huge bos met allemaal leuke dingetjes hangen.