Mobiel met abonnement ruilen?

Hoi, ik heb een maand geleden de nokia n97 mini white gekocht.
Ik heb er spijt van dat ik de bb niet heb gekocht, maar ik vind hem toch wel te duur dusja… Nu is mijn vraagje;

Kun je bijv. op marktplaats een bb simlockvrij kopen en dan de kaart van je mobiel in de bb steken?
Ik heb er niet veel verstand van dus geen reacties van ; wat denk je nou zelf?

XX bedankt.

Volgens mij heb je voor een bb een speciaal abbonement nodig.

@lotte; Oke, maar als je een speciaal abbonement nodig hebt waarom staan er dan op marktplaats heel veel simlockvrije bb’s, want dan zou je toch gewoon je eigen simkaart erin kunnen doen? (niet lullig bedoeld)

Hmm oja, je moet natuurlijk een speciale hebben vanwege pingen enzo.

je kan het wel erin doen maar je hebtn speciaal internet nodig om te kunnen pingen enzo. daar had een vriendin van mij ook problemen mee.

Kan je dat er wel op laten zetten of moet je daar toch nog wel een hele nieuwe simkaart voor hebben?

geen idee je hebt in iedergeval onbeperkt internet nodig voor pingen en andere aplicaties of je daar een speciaa abbonoment nodig hebt weet ik niet. Maar een bb kopen via marktplaats is best wel dom
*geen garantie !!!
*geen nieuwe
*als ie op word gestuurd met risico
*als je hem haalt misschien voor niks gegaan

btw die nokia vind ik veel leuker dan bb

ga terug naasr de winkel wara je hem hebt gekocht en vaag voor info.

voor blackberry internet heb je een nieuw speciaal abonnement voor nodig,
zelf ook een tijdje problemen mee gehad.

en ik heb mijn blackberry ook via marktplaats gekocht.
geen garantie: bonnetje erbij gekregen
geen nieuwe: gekocht van een man die een abonnement had waarbij hij gratis een nieuwe blackberry kreeg, maar het maar een irritant ding vond en de doos nog geen eens open had gemaakt
als die wordt opgestuurd met risico: simpel, zelf ophalen
als je hem haalt misschien voor niks gegaan: dat is dan jammer, haha.