Mobiel meegewassen

Ik kwam er dus net achter dat mijn mobiel is meegewassen…
Ik krijg hem niet meer aan en heb hem op de verwarmind gelegd,
zijn er manieren om hem weer aan de praat te krijgen,
please?

ikvoelmeheeldomnu

In de droger.
Dat deed ik ook en toen deed hij het weer !

Maar wel balen, was ie duur? ;(

Misschien naar de winkel brengen?

nee, hij is dus al 5 jaar oud…
Ik lees net iets over naspoelen en kortsluiting door het waspoeder…?

Up, niemand ervaring?

de een komt er doorheen, de ander gaat het niet meer doen.
ervaring met een droger heb ik niet, weet niet of dat zo’n goed idee is haha.
maar het beste is op de verwarming of de föhn erop en hopen en smeken dat ie het weer gaat doen;)

ik heb mn mobiel ook een keer meegewassen, daarna gewoon helemaal uit elkaar gehaalt voor zover dat zelf kan, batterij etc. eruit. en dan op de verwarming leggen, mijne deed het na 2 dagen ofzo wel weer. succes!

Hahahaha tut.
Mijn vriendin heeft het ook gehad, maar die kreeg hem niet meer aan de praat…:frowning_face:

wat voor soort mobiel is het?
want als die uit elkaar kan, moet je hem idd helemaal uit elkaar halen en op de verwarming leggen
na een paar dagen is er kans dat hij het weer doet! (:

uit elkaar halen en aan de lucht laten drogen. Niet in de droger doen, niet föhnen, niet op een te warme verwarming leggen. Te heet is niet goed. Ook niet proberen aan te doen als hij nog niet droog is, maar dat heb je al gedaan… Ik weet niet of dat heeeel erg is.
Mijne deed het nog prima, kon nog bellen, smsen, kon alles ermee. Behalve dan dat ik niet kon zien wat ik deed omdat er een grote zwarte vlek op het halve scherm zat… :stuck_out_tongue:
Maargoed, zelfs het touchscreen deed het nog, ook op die vlek :stuck_out_tongue:
Ik vond het best knap, maarja ik zag niks meer dus uiteindelijk toch maar een nieuwe gekocht toen ik doorkreeg dat die vlek niet meer weg zou gaan.

Zowieso alles uit mekaar halen, voor zover dat gaat en dan op de verwarming leggen, zegt m’n man (ik heb er zelf geen verstand van :stuck_out_tongue:)

op een kleedje op de verwarming leggen een paar dagen tot dat ie weer heeelemaal droog is werkte bij mijn camera!

ho dubbel post

Ik heb een siemens CL75, oud ding dus.
Maar ik heb hem na een ander forum te hebben gelezen in de droger gestopt.
Nu weet ik dus niet of ik de baterij eruit moet halen?

In de vriezer doen!
Maar je had niet moeten proberen hem aan te zetten Ö dan is de kans groter dat je hem niet meer aan de praat krijgt…

De tip om je mobiel te redden als hij nat is geworden: de batterij eruit halen en deze laten drogen. Dit moet je wel gelijk doen, anders heeft het niet meer zoveel nut…
En hier nog wat tips: http://www.wikihow.com/Save-a-Wet-Cell-Phone

hehe, als je een heel nieuw model hebt is de kans groot dat ie het niet meer doet.
maar als je zegt dat ie al 5 jaar oud is, dus dan is de kans een stuk groter dat ie het overleefd! Hoop voor je dat t nog weer goed komt

Oke, ik heb dus heel wat dingen verkeerd gedaan:
eerts geprobeerd mobiel aan te doen
in zijn geheel op de verwarming gelegd
daarna na het lezen van tips in de droger gegooid
later pas de batterij eruit gehaald
wer in droger

Het klinkt raar.
Maar ik had ooit mijn mobiel in de WC laten vallen, toen had ik op internet gelezen dat je je mobiel minstens 2/3 dagen in rijst moet leggen.
Dus batterij en mobiel zelf, los van elkaar.
Daarna deed hij het weer…

http://electronica.infonu…-nat-geworden-wat-nu.html
Daar staat het op. Weet niet of je nu te laat bent, maar eventueel voor anderen.