Mobiel laten vallen in sloot

Hoi,
Ik zal het kort houden;
Mijn mobiel is gevallen in een soort sloot van ong. 50 cm diep. Het water zit vol modder en viezigheid.
Ik heb geprobeer plastic wanden om het gebied waar hij ligt neer te zeten en het water er uit te halen met emmers, maar at lukte niet.

Hoe kan ik hem er uit krijgen? En ben verzekerd de verzekering dit?

Dankje!

Dit wordt niet verzekerd, maar succes!

Al krijg je 'm dr nog uit, hij heeft er nu al te lang in gelegen om nog te kunnen werken.

Doe een plastic zak om heel je arm in en zoeken maar? :stuck_out_tongue:

Als je dat meteen had gedaan trouwens, had je thuis alle onderdelen apart op de verwarming kunnen leggen. Ik denk nu dat hij misschien niet meer te redden is…

De kans dat 'ie nog werkt is wel heel klein…
Maar de mobiel van mijn zusje is ooit in een put gevallen en deed het na een half uur in het water liggen nog steeds.

Succes met zoeken in ieder geval!

@SWEETGOODBYES
Ja, maar misschien kan hij gerepareerd worden. En zo niet heb ik hem toch liever. Ik heb er namelijk lang voor gespaard (:

Wat voor mobiel had je?

Ik heb mijn Ipod een keer in mijn broek laten zitten en die broek had ik in de wasmachine gegooid met Ipod erin…heb 'm erna vlug op de verwarming gelegd en hij deed het nog gewoon :slightly_smiling_face:

oké, hier heb jij niks aan. Goed zoeken dan maar!

Een samsung Galaxy Gio

Dat is niet zo slim, ik denk dat je die wel kan vergeten. Als je hem er nog uit krijgt gaan ze hem echt niet maken hoor, als het onder de verzekering val (wat niet zo is, waterschade) dan geven ze een nieuwe.

Ik weet niet of je hem verzekerd hebt? Want dan moet je het bij die verzekering even navragen…
Verder toen onze camera in een sloot was gevallen hebben we hem volgens mij 2 dagen in de oven laten liggen, en hij deed het wel weer! Maar een mobiel is wel gevoeliger denk ik, dus een kleine kans dat die het nog doet denk ik…

ik had mijn telefoon in de wc laten vallen en was verzekerd hij werd toen gewoon gemaakt

Hij is verzekerd, ja.

Als ie verzekerd is zou ik gewoon een nieuwe proberen te regelen.

zeg dat ie gestolen is anders? niet echt eerlijk maarja…

ook al zou je je mobiel er nog uit krijgen, kleine kans dat hij het dan nog (goed) doet
en je bent niet verzekerd voor dit soort dingen dus dat word een nieuwe kopen.

Ik heb dat ook voorgehad, je moet een potje vullen met rijst en alle onderdelen ‘erin dompelen’ en een nacht laten staan.

Een vriend van mij heeft het ook is gehad, je moest iets bij een slootje doen voor school, viel z’n mobiel erin, moest gewoon weer naar school natuurlijk. Dus heeft ie na school (na 5 uur ongeveer) gewoon arm in het water gedaan, en zoeken maar, en ja hoor, vindt ie hem ook nog. Heeft hem in rijst bij de verwarming gedaan en de volgende dag deed ie het gewoon weer. Ongeloofelijk.