mobiel kwijt

noem ergens een plek in huis waar je kan zoeken.
edit""ik heb hem al gebelt alleen hij is leeg dus ik kan hem niet horen
GEVONDEN! IN DE BADKAMER =3

in je kasten, bij de kapstok in de keuken in de woonkamer in de slaapkamer van je broer in de wc? in je jas in je broek in je tas?

In je trainingsbroek, zijvakje van je tas, etui enz.:flushed:

Bel m dan gewoon op…

in je verwarming onder je bed in je gitaar in je schoenen tussen je make-up onder je kussen naast je verloren armband naast je nachtkastje onder je toetsenbord in de vaatwasser in de zak van een broek…

@justbetrey heb ik gedaan alleen hij is leeg dus je hoort niks

zullen we met ze alle naar je toe komen en je mobiel zoeken
zou vet zijn opeens 10000000 mensen voor je ddeur

Til alle boeken op en dan vind je hem vanzelf, heb ik ook altijd.

miss heb je hem op school al vergeten?
ja idd tussen de verwarming, onder de kast, in de kast.

De girlscene hulptroepen :stuck_out_tongue:
wasmand?!

Misschien nog op school?
even bij de administratie vragen??
of bellen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

plekken in huis:

schooltas,
make-upkastje?
in je schoen:xd:

Tussen de zetels (in zo’n groef)

Op de meest onlogische plek.

ga naar de plek waar je weet dat je hem voor het laatst had en miscchien schiet je dan iets te binnen.

tot nu toe nog niet gevonden maar bedankt alvast voor de supertips!

In de wc
daar viel mijne gisteren in…

@sushrol
hoe gebeurde het?

In je tas? Of een zakje in een jas…
Uhhm misschien onder kussens op de bank of onder een krant?

tussen je matras en die planken van je bed in? Daar heb ik ooit m’n afstandsbediening gevonden haha :stuck_out_tongue:

eeeeeuh misschien stomme vraag. maar hoezo zou je telefoon in de verwarming belanden? ofja erachter dan. hahaha daar leg je je telefoon toch niet neer?

verder; in bed, in je tas, misschien in je kussensloop, jas, wasmachine, broekzak van broek die in de wasmand ligt of die alweer terug in de kast hangt, in je schoen/laars (als je een maillot of legging aan had kan het zijn dat je 'em in je laarzen hebt gedaan) naja succes met zoeken iig!