Mobiel kopen; site's betrouwbaar/goed?

Ik wil op internet een nokia 7373 óf 7370 (ben er nog niet helemaal uit) kopen…
ik neem géén abbo (mag niet van mijn ma want als dei dan gestolen word ben je 1000-den eurie’s kwijt door overschrijding abbo door 0900 nummers)… ik heb een paar site’s gevonden waar die betaalbaar is…

Myn vraag; zijn die site’s betrouwbaar&goed? en heb je met die site’s zelf ervaring??

www.redcoon.nl
www.mobileplaza.nl
www.gsmtrack.nl

Bedankt alvast!

Somebody? pleasssse :frowning_face:

wie geeft er nou een antwoord!
of weet iemand een andere goede/betrouwbare site met deze mobiel (goedkoop!) en met ideal (als het kan)

Geen idee, de sites zien dr wel betrouwbaar uit, maar dat zegt ook niet alles…
Hier heb je ook niks aan maarjaa:p

mobileplaza is vertrouwbaar xxx

dankjewel! nog meer mensen?? en komt de bezorging ook snel aan? en is het goed verpakt??(in nokia doos??)

Ik wil ook een mobiel simlockvrij gaan kopen… Heb degene die ik wil (Sony Ericsson W810i) Best goedkoop op www.studentmobiel.nl gezien… Heb je site eens goed bekeken en die lijkt me best betrouwbaar, daar ga ik em ook bij bestellen… en ze hebben superveel mobieltjes van alle merken en ze hebben iDEAL… X ps: die ik wil heb ik alleen nog maar voor 230 of 240 euro gezien en op studentmobiel voor 215:O

Gsmplaza is ook betrouwbaar :slightly_smiling_face: (staat er niet bij in jouw rijtje maar zo heb ik me abbonement gekocht dus…)

Kun je niet naar Mediamarkt ofzo? Via internet kan allemaal wel maar opzich komen er dan wel altijd verzendkosten bij enzo, en vooooral met telefonie kunnen ze je wel eens flink afknijpen in de kosten… Maar verder ben ik niet zo bekend in dat wereldje.

Dus sorry voor deze nutteloze post eigenlijk. :stuck_out_tongue:

GSM-track is betrouwbaar^^
Heb er zelf m’n mobiel gekocht zonder problemen…
Nou is ie kapot (eigen schuld) en kan hem ook weer terugsturen voor reparatie… (alleen nog de vraag of ik of gsmtrack die betaald)

mm… ik hoop voor jou GSMtrack… (A)

De verzendkosten zijn bij deze site’s niet zo duur… (de totaalprijs is iig véél goedkoper dan bij vodafone etc)
Ja, mijn mamma zei ook al dat ze hem in dat foldertje van de mediamarkt heeft zien staat en ik denk dat ook. Maar daar ga ik dus ook eerst kijken, want ik koop hem liever in een winkel alleen is die bij veel winkels gewoon 300 euro!

Hee!
Ik weet niet of deze sites betrouwbaar zijn, maar misschien dat de mobiel die jij wilt ook op www.chear.nl te koop is. Daar heb ik mijn Ipod gekocht, en als je voor 2 uur 's middags besteld, heb je m de volgende dag in huis! Het is ook veel goedkoper, want ik heb de Ipod Nano 4gb Silver voor 200 euro INCLUSIEF 3 hoesjes en een oplader voor op het lichtnet. Terwijl zonder die dingen hij in de winkel al 200 euro is. Alles is zo’n 30 euro goedkoper daar :slightly_smiling_face: Hoop dat je er iets aan hebt :wink:
Xx Vera

nog iemand een reactie??
en nog een vraag:
Is er ooit een nokia 7372 geweest? En was die er wél in warm amber?

is studentmobiel.nl betrouwbaar? iemand ervaring?

is redcoon betrouwbaar?