Mobiel kapot?

Hallo allemaal,
ik heb een soort van probleem, want het beeldschermpje van mijn mobiel is kapot. Wat ik zie: er loopt een diagonaal ‘‘lijntje’’ door het scherm alsof het glas kapot is, wat niet het geval is. aan de ene kant van het lijntje kan ik alles nog wel goed zien en aan de andere kant is het niet goed te zien (kleur is raar + veel zwarte vlekjes enzo). En als ik met mijn vinger druk op het schermpje dan wordt de lijn iets dikker + de zichtbare kant wordt ook heel raar en dan zie ik daar ook helemaal niks.
Wat er gebeurd is: Er zaten best veel vingerafdrukken op mijn mobiel dus ik heb het met een nat doekje schoomgemaakt. Ik weet het… heel dom. -.-
Mijn vraag: kan ik het nog repareren ofzo?

Er zit dus water in je mobiel, misschien kan je hem slopen en alles laten opdrogen en dan weer in elkaar zetten, maar dat gaat volgens mij helemaal fout.

Volgens mij is hij gewoon stuk.

heb ik ook wel eens gehad, toen heb ik gem geprobeerd uit elkaar te halen. Met als gevolg dat het helemaal misging.
dus kun je beter een nieuwe aanschaffen.

ik heb ook vocht in m’n mobiel gehad en toen zeiden ze dat ik hem op de verwarming moest leggen en dat hij het dan misschien wel weer zou doen en toen heb ik hem dus op de verwarming geled en toen deed hij het weer:-)

Zou de verwarming echt zin hebben in de zomer? (Dus hij staat niet aan) =P

nou dan wacht je tot het winter is

Als ik hem gewoon in een laatje laat liggen, hoelang zou ik hem daar moeten laten liggen?

up?

Met de föhn?

Zou dat werken? Want ik denk dat het vochtig is bij het beeldscherm, maar ikheb zo’n uitschuifbaar mobieltje, dus daar kan ik niet komen. (Ook al haal ik hem uit elkaar)

[i]Hitte verdamd water, ongeacht waar het inzit. Als je telefoon uitstaat, geheugenkaart/simkaart/batterij eruit haalt, en je zet de föhn erop… kan er nauwelijks iets mis gaan.

Had ik ook met mijn vorige telefoon die in de wasmachine terecht kwam. [/i]

Hm nou misschien probeer ik het wel atraks eventjes =)

Oja!
Controleer wél je simkaart goed of daar geen druppelwater op is gekomen. Als daar namelijk water op is gekomen, doet je simkaart het niet meer.

Oh nee ik heb mn simkaart al in een ander tijdelijk mobieltje gestopt. =)