Mobiel/Iphone/Ipod hoesje pimpen

Ik heb een Ipod met een hoesje, zo’n flexibele, maar die is gewoon roze en dat begint een beetje saai te worden. Hebben jullie misschien een idee hoe ik die kan pimpen?

textiel stift
glitters
stukjes textiel er op plakken?

Ik heb mijn hoesje van mijn iPhone versierd met nagellak ; van die stripers (kun je krijgen in de Bijenkorf, Etos etc.) of stipjes zetten met nagellak.

Je moet niet vervolgens met nagellakremover er overheen gaan om het er af te halen, want dan gaat het hoedje kapoeeeet. (ervaring :stuck_out_tongue: )

veel plezier! xxx

Hoesje
Ik zag deze, hoe zou je dit kunnen maken? Of is dat (te) moeilijk?

@Lucx: leuk idee!:slight_smile:

Kan misschien wel,

Op z’n rug leggen (zodat de binnenkant van de achterkant naar jou toe is), dan aftekenen, uitsnijden met stanley mes, dan gaatjes en veter erin…

^
+ als je een felxibele rubberen hoesje hebt zegmaar;)

of je kan er een soort tasje van maken, zeg maar het zelfde idee als hier boven ^ van saartje14 maar dan 2 gaatjes aan de zijkanten van het hoesje en dan een ketting er door heen (: maar dan moet het hoesje wel goed strak zitten, want anders valt je iPod er uiitt;)

Ik heb binnekort een tutorial EN give away van een gepimped iphone hoesje met veel bling erop :wink: ! Voor meer info check even www.youtube.nl/Sunseeree en www.sunseeree.blogspot.com Wie weet hoef je zelf niet aan de slag en win je dit hoesje :relieved: Succes xXx