Mobiel+internet?

Ik wil een nieuwe mobiel. Ik weet al ongeveer wat voor één, in ieder geval met een touchscreen. Dat soort mobieltjes zijn vaak ook gesteld op internet widgets zoals hyves, facebook, twitter. Nou lees ik op een aantal site’s dat als je zo’n mobiel hebt het echt veel beter is als je ook internet hebt.

Ik wil bij mijn mobiel een sim only abonement van ben (die je dus elke maand kan opzeggen) en bij ben kost internet 10 euro per maand. Dat vind ik best veel eigenlijk.

Dus mijn vraag is: is zo’n touchscreen mobiel nou echt leuker met internet? Of maakt het niet echt uit?

De enige mobiel die ik geweldig vind met internet is de Nokia N97,
mijn broer heeft hem,
heeft een qwerty toetsenbord en als het goed is ook een touchscreen.
Hij is echt heel fijn. :slightly_smiling_face:

Internet is serieus wel heel fijn! Als je ergens in de stad staat, kan je bustijden opzoeken, of als je adresssen niet meer weet… Zorg wel dat je WIFI heb, anders kost het geld…

Maar ik kan dus een abo nemen met onbeperkt internet voor 10 euro per maand. Maar als je wifi hebt, moet er dan niet ergens een wifi spot zijn zeg maar? Zoals mcdonalds? Als je dus wifi hebt kun je overal gratis internetten? Da’s wel chill!

Nope. Er moet wel ergens een onbeveiligd netwerk zijn wil je kunnen WiFi-en.

Voor wifi moet je inderdaad bij zo’n punt zijn, het is gewoon zoals wanneer je thuis internet hebt. Als je 50 meter bij het ount vandaan bent heb je dus geen internet meer. Ik kan onbeperkt internetten voor ¤2,50 per maand geloof ik. Maar dat is bij KPN.

Ik dacht misschien kan ik eerst een abo nemen bij ben zonder internet en dan kijken of ik wat mis. Ik weet niet of je dat bij ben dan zomaar aan kan passen.

Heb net even gecheckt, en volgens mij kan ik dan gewoon dat op elk moment aanpassen (dus wel of geen internet). Ik weet nu wat ik wil. Ik neem gewoon eerst geen internet en dan zie ik wel of het echt nodig is.

Nou, opzich heb ik helemaal geen hulp nodig gehad ofzo :stuck_out_tongue:

Ik denk het wel… Of nouja, als je het elke maand kan opzeggen kan je het misschien ook wel elke maand aanpassen.

Jaaah, als je internet hebt is het veeeeel beter met touch.
als je dan ergens wilt klikken om iets te typen, bijv inloggen, of op google iets zoeken, kun je gewoon dat balkje aanraken. anders moet je met een knopje steeds naar links en rechts en beneden. Je kunt dus gewoon overal sneller op klikken ! (:

En als je wi-fi hebt, moet je idd naar een wifi spot.
Mcdonalds is er eentje van, maar vaak ook gewoon op je school. Wij hebben dat thuis ook voor de laptop.

Ik bedoelde eigenlijk niet of internet beter was met een touch of met een gewone mobiel, maar of een touch beter was met of zonder internet :wink:

Maar ik denk dat ik het al weet.
Toch bedankt :wink:

Ik zou het juist andersom doen, eerst met internet en dan kijken of ik het wilde houden, haha. :stuck_out_tongue:
Ik heb de Samsung Touchwiz met internet, eerste jaar voor 2,50 en het tweede jaar (nu dus, haha) 10 euro… Ik zou echt niet meer zonder internet op mijn telefoon willen!

Ik heb voor 9,50 per maand onbeperkt internet bij vodafone.
Heb ik er nog apart bijgedaan, ik heb een sim only abonnement.
O ja en ik heb de Samsung Star Qwerty en ik vind hem wel fijn met internet!