Mobiel internet? Ja of nee?

Ik kan via libelle vodafone (zo’n actie als je daar op geabonneerd bent) een abonnement krijgen met internet op m’n mobiel voor maar 10 euro per maand. Nu zit ik te twijfelen of ik die moet nemen. Ik zit er dan 2 jaar aan vast, maar het kost wel maar 10 euro, terwijl je anders wel minstens 15/20 euro kwijt bent. Mijn mobiel kan op internet, maar is niet heel superduper snel ofzo. Het is gewoon normaal mobiel internet zeg maar.

Wat zijn de voor- en nadelen van mobiel internet? En zouden jullie het aanraden?

Even voor de duidelijkheid, mijn mobiel kan op internet en is er in zekere zin ook voor gemaakt om op internet te kunnen, maar hij is niet super geweldig op het internet…

upupup moet eigenlijk vanavond beslissen, want dan kan ik het bestellen.

ik zou het voor tien euro niet doen, veel te duur :open_mouth:

ik kan gratis (aa)

voordelen: je kan altijd even op internet bv: tussenuur, bus, trein, tandarts enzzz
ook kan je tijdens een toets je antwoorden opzoeken
nadelen: het is wat slomer, sommige pagina’s zijn heel groot en het kost geld…
ik vind internet gewoon superhandig op mn telefoon, dus ik zeg doen :ok_woman:

Maar met die tien euro zit er ook nog 270 bel en smsdingetjes bij. Dus internet+270 belminuten of smsjes.

je kan ook met vodafone een blox nemen.
dat kost dan 10 euro of negen nog wat
en heb je maand ook internet op je mobiel.
en nar die maand stopt internet gewoon weer.
en kan je zelf als je wil weer een blox nemen.
dat kan je ook met smsjes.
dan heb je 1000 smsjes voor 10 euro.
voor een maand
en je bent nergens aan verplicht.

hmm, heb je met wifi?
dan zou ik het sowieso niet doen.
anders wel !
want dat samen voor 10 euro is
inderdaad wel goedkoop.
maar 270 sms’jes voor één maand?
dat is wel weer weinig xd

hmm moeilijk…

bij hi heb je bij sim-only nu kortingen. daar heb ik nu internet voor iets minder dan 5 euro besteld (ook met minuten en smsjes) erbij.
ik zou even bij hi kijken, want 10 euro vind ik best duur.

@flowers111 Maar dan heb je 10 euro PLUS nog kosten voor je smsjes en belminuten, ik heb dan echt alles al inbegrepen

@xMNQ Nop, heb geen WiFi

Denk dat ik het doe, want 10 euro is echt helemaal niet

En het is trouwens eigenlijk 135, maar bij vodafone kan je gratis een verdubbelaar aanzetten dus dan is het 270 :stuck_out_tongue:

Doen, kun je ook whatsapp (pingen) downloaden, altijd fijn als je iets met het OV moet doen, weer altijd chekke, altijd kunnen hyven etc. :slightly_smiling_face:
ik ben er echt heel blij mee!

Zie nergens staan dat het 5 euro INCLUSIEF bel en smsdingen zijn… Alleen dat je gewoon abonnement heb en dan 5 euro erbij voor internet.

Maar even voor de duidelijkheid, het is het TWEE JAAR 10 euro, dus niet dat het na één jaar ineens wél 20 euro word en het is dus inclusief 135 minuten en smsjes, maar met verdubbelaar is het 270

Ik kan denk ik geen apps downloaden, dat kan m’n mobiel niet XD Maar hyven, twitteren, lijkt me echt superfijn!

10 euro vind ik best duur.
als je rekent 10x24 ben je dus 240 euro kwijt, alleen aan internet!

Het is niet alleen internet, er zitten ook nog 270 belminuten en smsjes bij…

Zucht, hoe vaak moet ik dat nog zeggen…