Hallo dames,
Ik heb net een account aangemaakt, ben eigenlijk een meelezer op dit forum.
Maar, Mijn broertje kwam net naar me toe dat hij zijn pincode is vergeten (Hij heeft een samsung star dus dan moet je een PUK-code invoeren) Die heeft hij ook niet meer. ( De kluns )
Is nu de énige/betse oplossing om een nieuwe simkaart te kopen? Of kan hij dan Vodafone bellen? En wat is daar het nummer van? Alvast bedankt.
Geen idee, Up
Je kan gewoon naar de vodafone winkel gaan, en daar zeggen dat je je PUK-code kwijt bent, dan moet je wat gegevens geven, en dan krijg je je PUK-code.
je kan ook op internet kijken, weet niet of je broertje er al een account op heeft anders moet hij dat even maken en dan kun je ook zo de puk code zien !
kben erg boos op hem,
Het is dik een jaar geleden dat hij voor het laatst op die site heeft gezeten, Dus hij is zn ww vergeten. (Wat een idioot )
hoeveel kost een simkaart van vodafone? doet ie dat maar.
je moet gewoon naar de winkel gaan en dan vragen ze om gegevens en dan geven zij hem zijn puk code \
^ Hoeft hij dan geen info te geven over z’n vodafone ww?
Thanks
nee dat hoeft niet je moet alleen naam en zo en je telnummer
wachtwoord kun je toch weer opvragen via ja je mail?
^ Gaat via sms volgens mij.
Haha en dat kan dus niet.
Nee, haha.
Als 'ie zo thuis is zal ik effe zeggen dat ie binnekort naar Amersfoort moet,
dat knulletje gaat nooit winkelen/Naar de stad, heeft ie pech…
Het is toch voor z’n eigen bestwil
Ahh oké. Ja ik wist dat je het ook via sms kon doen, maar ik dacht ook via mail. Dat lijkt me wel het meest logische voor als je je pukcode moet opvragen namelijk. Maargoed, providers zijn niet altijd zo logisch ;p
@lauszzz
Zeker, hij doet het ook wel hoor. maar kan nog wel eventjes duren aangezien die d’r nooit komt. Maar hij zit nu al 3/4 weken zonder mobiel en dat begint m te irriteren ;p
Verplaatst naar Media.
Zodra je de telefoon aan zet in plaats van wachtwoord dit intypen: *2767*3855#
Dan reset je de hele telefoon en kun je er zonder problemen weer in. Ik heb het ook gehad met mijn oude telefoon (was ook een Samsung Star)
^ Probeer dat
Ik heb het even voor 'm geprobeerd.
Er staat nu dus : Geef PUK-code in.
Ik toets : *2767*3855#
Al voor ik op ‘OK’ Heb geklikt gaat het allemaal weer weg, Gebeurd niks dus.