Mobiel abonnement?

Ik had eerst een mobiel, maar die was kapot gegaan, en omdat ik geen geld had, moest ik toen een hele goedkope mobiel kopen van ong. ¤50,-.

Maar nu wil ik dus eigenlijk wel weer een echte goede telefoon.
Ik zit er nu ook aan te twijfelen of ik een abonnement neem, want ik sms en bel best wel veel, dus ik denk dat het dan wel voordeliger is.
Het liefst wil ik een mobiel met touchscreen en een abonnement met bellen, smsen en internet.
Opzich hoeft het niet een abonnement te zijn van een heleboel belminuten of smsjes, want zoveel bel of sms ik nou ook weer niet.

Wie kan mij een beetje een goedkoop abonnement aanraden? Ik wil namelijk niet ¤30,- per maand uitgeven, dat vind ik echt té veel. Ik heb al een beetje zitten zoeken op internet, maar ik snap nog niet echt hoe die abonnementen enzo werken…
Kan iemand me helpen?
Wat voor abonnement hebben jullie? Met welke mobiel?

10 euro per maand voor 1000 smsjes
^^hi

Maar zit daar ook een mobiel bij? En ook bellen?

up?

ligt eraan wat je wilt…
je zegt dat je smsjes wilt hoeveel verzend jij ongeveer?200 of 1000? je wilt internet dat is bij de meeste providers 10 euro en je wilt belminuten…

welke provider heb je nu?ben je der blij mee ?heb je overal bereik?vind je hun service goed…?

ik heb zelf telfort ik betaalde toen 30 euro en had 200 sms 200 belminute en internet heb het toen opgewadeerd naar 40 euro zodat ik 1000 smsjes had.

je kan ook een sim only nemen die zijn het goedkoopst daar krijg je meestal geen telefoon bij ze hebben nu bij sommige providers wel met telefoon.

ik heb bv nu sim onlyu met 200 belminute en 1000 sms betaal ik 20 euro wou geen internet want ik zat er niet vaak op en het kost tochg 10 euro…

dus dan is 30 euro niet veel:)

Ik hoef echt niet meer dan 100 smsjes.

Maar ik wil geen sim only, want ik wil juist van m’n telefoon af. Dat is echt zo’n verrot goedkoop ding X]

En twee van mijn vriendinnen hebben een telefoon met abonnement (+internet) voor ¤15,- per maand…

Oja, en als er bij een abonnement staat:
100 belminuten OF 100 smsjes
Wat bedoelen ze daarmee?
Kun je dan als je belminuten kiest niet smsen? Hoe moet je dan smsen???

vraag dan aan je vriendinnen wat zij hebben! (a’)

Ja maar zij hebben zeg maar abonnement + telefoon en ik wil niet ook dezelfde telefoon hebben… Dan hebben 3 mensen dezelfde telefoon :confused:

maar meestal kan je toch uit een paar kiezen?

Nou, bij hun geloof ik niet, anders had mijn vriendin wel een andere telefoon gekozen.

Maar ik zal het haar wel even vragen vanavond ofzo…

Volgens mij heb ik wel een paar goede abonnementen + telefoon + internet gevonden bij hi. Iemand ervaring met hi?

jaa ! ik heb hi
ik vind het opzicht wel een hele goede provider (zo heet dat toch ;$ )
maar soms als je belt hoor je het helemaal schokkerig …

Ik heb sinds een paar dagen een t-mobile abonnement van 16,95 met een samsung jet. (+ gratis route 66)
135 smsjes oid… belminuten ook zoiets i guess :’].