Haaai,
ik ben aan het kijken voor een nieuwe mobiel met abonnement en vroeg me af als je een abonnement van telfort hebt, of die goed is qua internet verbinding en het bereik goed enzo.
Haaai,
ik ben aan het kijken voor een nieuwe mobiel met abonnement en vroeg me af als je een abonnement van telfort hebt, of die goed is qua internet verbinding en het bereik goed enzo.
Telfort is een dochterbedrijf van KPN. Maar ik denk dat je het antwoord op je vraag het beste op bepaalde telecom vergelijkingsites kan vinden of misschien via de site van de consumentenbond of zo?
Ik zit zelf bij simyo, een dochterbedrijf van KPN. Ben daar gewoon tevreden over.
^Geen last van slecht bereik e.d.? Ik zit daar namelijk ook naar te kijken om over te stappen.
Ligt er echt aan waar je woont. Bij mijn ouders is Vodafone bv. geen optie, omdat je dan nooit bereik hebt. Dus daar zou ik even naar kijken, en rondvragen in je omgeving.
Idd ligt aan waar je woont en hoe dicht bevolkt daar is.
Ik woon in Hilversum, maar mijn familie komt uit Limburg en daar kom ik regelmatig.
Zelf zat ik bij t-mobile, maar bij mijn familie had ik met t-mobile daar bijna geen ontvangst
van het Nederlandse netwerk van t-mobile, kreeg vaak de melding u bent nu aangemeld op
het belgisch netwerk of u bent nu aangemeld op het Duits netwerk, waar door het erg duur
wordt daar te bellen en sms’en. Mijn nichtjes en de rest van de familie daar zitten allemaal bij
kpn en hebben daar het meeste profijt van, en deze is daar ook zeer sterk in de buiten gebieden.
Zelf in Hilversum en omstreken heb ik nergens geen last van overal goed bereik. Alleen op mijn
werk op Schiphol wil het op sommige plaatsen nog al haperen, komt om dat de gebouw konstructie
veel ijzer in zit zeggen ze. Maar ik weet wel als mijn abbo straks is afgelopen dat ik naar kpn ga.
Ik kies hier voor om dat ik niet de goedkoopste wil en ook niet de duurste maar er 1 die er tussen
zit en de beste dekking geeft overal.
Ik zat zelf bij Hi en dat is toen KPN geworden. Ik heb nooit geen problemen met KPN. Goed bereik en een fijne klantenservice. Mocht je hier iets aan hebben
Ik heb nu al 5 jaar een telfort abbo, en ik heb nooit last van een storing oid gehad. Echt hartstikke fijn