Mobiel(abbonement) vragen aan je ouders.

Dit is het topic waar je tips geeft aan alle andere hoe je je ouders kan overhalen om een mobiel(abbonement) voor je te betalen als je nog jong bent en dat zelf nog niet kunt betalen.
Of als je gewoon ff geldloos bent. XD
dus
drop hier je tips

en oja, geen reacties van wat een zielig topic etc.
Als het je niet bevalt ga je maar weg. :blush:

Ik vond er niks moeilijks aan:’)

Eigenlijk kwam mijn moeder er zelf mee.

ik had 1 hele domme vraag :stuck_out_tongue: maar wat is een abbonement nou precies?

voor mijn vader stond het gwn vast dat hij mijn abbo ging betalen
nooit over gehad eigenlijk
&ik vind het niet erg :cold_sweat:

Hahaaaaa,
Inplaats van beltegoed,heb je een abbo.
Dus je kan zoveel bellen & sms’en wat je wil en later krijg je de rekening.

Sorry hoor, maar het is toch echt abonnement. Met één b dus.

En verder… mijn ouders betalen 10 euro, de rest gaat van mijn zakgeld af. Ik hoefde eigenlijk niet echt moeite te doen om ze over te halen. :stuck_out_tongue:

nee, me ouders willen dat niet.
wij zijn met ze zessen thuis en hebben het niet zo breed dat me ouders dat voor ons allen wil.

Het was bij mij een verjaardagscadeau voor een jaar, met een telefoon erbij, maar me vader verlengt 'm toch weer elk jaar voor me en hij betaalt de rekening :")

Haha, no way dat ik dat van m’n ouders krijg. Ik mag alles lekker zelf betalen (wat ik ook normaal vind).

ja maar wat bedoelen ze dan met; een abbonement van 20 euro per maand? dan betaal je 20 euro + een rekening??

nee, de rekening is dan 20 euro, tenzij je erover heen gaat komen er extra kosten bij (;

maar dat is dan eigelijk gewoon hetzelfde als elke maand 20 euro prepaid btg kopen? :stuck_out_tongue:

ja :stuck_out_tongue:

waarom zou je dan een abbonement willen XD?

geen idee, ik wil zelf liever prepaid nu, kan ik er ook niet overheen gaan, dus geen rekeningen meer van 140 euro per maand. :")

ja inderdaad, prepaid lijkt mij dus wel handiger, maar oke heel offtopic zie dit als een up

mama, mag ik een abbo?
klaar.

Haha, ik heb vooral een abonnement omdat ik dan de telefoon die ik wilde kon krijgen. Die is zonder abonnement iets van 400 of 500 euro, met gratis… En ik let wel op dat ik er niet overheen ga, dan is het alleen maar makkelijk dat ik niet elke keer beltegoed hoef te halen.

ben ik het helemaal mee eens =)