MO NL , De Grot.

Ik moet voor MO Nederlands. Waaronder de grot. Morgen heb ik mn MO en ik heb de grot niet gelezen.
Weet iemand welke vragen ik voe rhet boek kan verwachten.

En voor de mensen die het boek hebben gelezen wat is de relatie tussen egon en axel.

google…?

http://scholieren.samenva…/documenten/show/5432240/

links staan nog veel meer samenvattingen van anderen

Ja maar daar staan geen vragen maar toch bedankt

[i]nee maar is dat heel gek dan?
het is de bedoeling dat je het boek zelf leest,
maar dit kan je even op weg helpen.

helemaal voorkauwen lukt denk ik niet… [/i]

Google en anders had je het maar moeten lezen

heuj vandaag toevallig uitgelezen. egon leerde axel kennen toen ze 14 waren en op reis gingen met davy jeugdreizen naar la roche ofzoiets, belgische ardennen in ieder geval :stuck_out_tongue: maar daar ontmoette hij axel. jaren later tijdens zijn studie komen ze weer in contact en komt egon erachter dat axel in drugs handelt en veel geld verdient aan mensen die haar naar oostelijke landen stuurt. egon had altijd als droom om geoloog te worden en dat is hem uiteindelijk gelukt. hij hoort dat hij mee zou kunnen op expeditie naar amerika maar dat kost hem 40.000 euro. dat heeft hij niet en hij kan ook geen lening afsluiten. hierbij besluit hij om als drugskoerier een koffer te brengen naar ratanak voor axel, hiermee kan hij die 40.000euro verdienen. maar bij het afgeven van de koffer word egon neergeschoten samen met een andere vrouw.

heb je hier iets aan? als je nog wat moet weten, note je me maar :3

ok niemand heeft dus mo nl gehad over de grot

aah dankje wel!

en mensen die komen zeuren ove rga het boek lezen gooi jezelf weg ofzo :s

scholieren.com

gooi je zelf weg ofso xD

:’) Sorry hoor, maar er staan al genoeg samenvattingen op het internet, als je er een paar van die leest dan snap je toch wel waar het over gaat? Als je dat weet, kan je ook de vragen beantwoorden.
Wij kunnen moeilijk weten wat jouw docent mogelijk kan vragen erover. Zelfs al hadden sommigen van ons hetzelfde onderwerp voor hun mondeling, zegt niet dat de vragen identiek zijn.

ik had vandaag mijn modeling ove de grot. toeval

de relaties is dat ze op een kamp gaan en daar bevriend worden en egon de hoofdperson is eenbeetje onder invloed van egon.

voor samen vatting kan je beter naar scholieren.nl gaan

vragen die ja kan verwachten zijn:
titelverklaring
waarom hebben ze dat geld nodig
waarom gaan ze smokkelen
wat voor straf zou hij krijgen als hij betratpt wordt
enz

Het ligt ook echt aan je docent(e) welke vragen je krijgt.

Dankjeeeee x