mnm

,

Als je je vriendin wil houden moet je hiermee stoppen en ook niet achter haar rug met haar vriendje hierover praten.
Wil je dat niet, dan moet je zo doorgaan.

Wat je moet doen? Afstand nemen als je jouw beste vriendin niet wil kwijtraken.
Feit dat hij ‘verliefd’ op je is maar het toch niet wil uitmaken met haar, zegt al genoeg over wat voor jongen hij is.

Je bent gewoon een kutwijf sorry. Dat ze je zo iets zegt over je ‘beste’ vriendin. Het is haar relatie, en misschien kan die kerel wel makkelijk zeggen dat het standaard en saai is, maar dat ligt aan hun samen en niet alleen aan haar.
Bah. Neem afstand en wees een vriendin en geen vies vis wijf.

Dit.

Je zegt dat dit de enige goede vriendin is die je hebt, zou je dan niet ook een goede vriendin voor haar zijn?

Stop per direct met dit gedrag naar haar vriend toe. Ik snap dat je niet meteen de knop om kan draaien en stoppen met verliefd zijn, maar je kan heus wel afstand van hem nemen.

Verder: ik denk niet dat die jongen verliefd op je is - anders had hij het wel uitgemaakt en hadden jullie nu een relatie. Die dingen zegt hij volgens mij gewoon om jou aan het lijntje te kunnen houden en van twee walletjes te kunnen eten.

Klinkt als een hele leuke jongen.

Waar ben je nou mee bezig?
Je kan het niet voor jezelf goed blijven praten; als je echt om je vriendin gaf, was je eerlijk en deed je dit niet. Wat is populariteit nou als je je zo gedraagt? Populariteit is niks als je met niemand een hechte band kan opbouwen.

Hij kan klagen wat hij wil over zijn relatie, hij kiest toch niet voor jou. Wat zegt dat over zijn gevoelens voor jou?

Ik ben het met iedereen eens.

Maar wat ik nog wilden zeggen is:

Stel je voor dat wat hij zegt allemaal “NEP” is… en je beste vriendin allang de waarheid weet. Pas hier mee op vooral voor jezelf.

ook al is het straks uit tussen je vriendin en hem, er is 1 regel: Neem NOOIT met de ex van je vriendin(tenzij zij dat zelf wel goed vind)

+

Ik vind het gewoon echt triest dat zij de enige echte goede vriendin is van jou en dat jij zo over haar, haar relatie en haar vriend praat. Heb eens wat meer respect voor je vriendin. Hopelijk heeft zij meer echte vriendinnen, want ze verdient veel beter.

Kap met het kapot maken van haar relatie en zoek je eigen vriend. Neem afstand van hem als je je vriendin wil behouden.
Jij bent echt een bitch. Sorry not sorry.

Ik zou het echt afkappen met hem, als je idd je beste vriendin wilt houden. De manier waarop jullie met elkaar zullen gaan, zal wss ook de manier worden waarop jullie ook uit elkaar zullen gaan. Kijk wat voor iets stoms hij al flikt bij jouw beste vriendin!

,

BP weg slotje