M'n vriendjes snel zat..

Heee.
Elke keer als ik een vriend heb, vind ik hem in het begin heel leuk maar na een maand ben ik al weer op ze uitgekeken.
Ik ga ook best vaak vreemd, omdat ik dat spannend vind…
Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt!

Geen relatie nemen… Je gaat vaak vreemd en je bent ze snel zat, win-win situatie…

heeii,
Ik denk dat je gewoon spanning nodig hebt en een gewoon standaard vriendje hebben is te saai voor jou :stuck_out_tongue: misschien kan je het beter uitmaken met hem, want dat je vreemdgaat is natuurlijk heel erg voor hem. En volgens mij heb je ook genoeg jongens buiten hem om w3aarme je leuke dingen kunt doen :smirk: doe je dat toch gewoon :relieved:
veel succes

Je hoeft geen vriend te nemen.

Ik heb tzelfde :wink: alleen dat ik me ook heel erg verstikt voel als ik een vriend heb…
Dus ik neem idd gewoon geen vriend :slightly_smiling_face: lekker plezier maken en lekker veel vrijheid haha :slightly_smiling_face:

je hoeft niet persé verkering te hebben, als je iemand leuk vind.
en als je veel vreemdgaat krijg je ook dat iedereen je een slet vind enzo,
duuus neem gewoon geen verkering, komt later wel ! :grinning:

Dankje!
Maar als ik iemand leuk vind, wil ik diegene juist graag als vriendje…

Ja tuurlijk, maar als je het heel snel weer uit maakt is het gewoon beter om geen vriendje te nemen, wat er ook in de reacties hiervoor staat.

Je wilt hem maar tijdelijk voor jezelf, zo te lezen. Bovendien is het niet echt leuk voor je vriendje(s) als je vreemd gaat. Neem gewoon een relatie als je écht verliefd bent en niet omdat je hem slechts leuk vindt.

ik ben ook snel uitgekeken op jongens… al vind ik iemand leuk, is het ook maar voor kort :S

maar bij mij blijven ze een scharrel… zodat ik evengoed nog mijn eigen gang kan gaan en met andere jongens kan zoenen. Ik zie mezelf ook geen lange relatie hebben enzo…