m'n vriendje heeft iets met panty's denk ik

ik weet eigenlijk niet goed wat ik er moet van denken. ik werk als stewardess en ben dus vaak van huis. ik heb al twee jaar een relatie met een wat ik dacht gezonde hetero jongen. vorige week was ik per verrassing vroeger thuis dan verwacht en betrapte ik hem dat hij een panty van me aanhad onder zijn broek. hij deed nogal ongemakkelijk en toen hij neerzat zag ik het aan z’n enkels. daarna ging hij naar de badkamer, om ze uit te doen, want toen hij terugkwam merkte ik niks meer aan hem. toen ik de dag erna zelf een andere panty aantrok om te gaan werken, wist ik het zeker, want er hingen zwarte haartjes in (de zijne dus, want ik ben blond). ik heb er nog niet met hem over gesproken maar ik maak me ernstig zorgen. zou hij toch homo-trekjes hebben? . verder gedraagt hij zich als een echte man (af en toe macho trekjes). ik heb er moeilijk mee, maar wil onze relatie niet zomaar stoppen. ben ik de enige in zo’n rare situatie of zijn er nog die zoiets raars hebben meegemaakt? of wat denken jullie ervan? ik weet het alleszins niet meer.

Vraag gewoon waarom hij dat doet? Misschien bevestigt hij je gevoelens en zegt hij dat ze zijn vrouwelijke kant naar boven halen, iets wat hij prettig vindt, maar misschien vindt hij ze gewoon fijn zitten, kan ook.

gewoon vragen waarom hij dat doet.

[i]sorry als het echt is

beetje jammer dat je je aanmeld,
om dit als eerste bericht te posten.

ik denk dat je zelf een probleem met panty;s hebt,
of er een fetisj voor hebt; you name it.

maaaaar;
wat moeten wij ermee?[/i]

Hm apart.
Ik zou hem er toch mee confronteren en kijken wat hij erover te zeggen heeft
Good Luck

Hahaha sorry :'3
Eh, vraag het aan hem zou ik zeggen?