m'n vriendje heeft iets met panty's denk ik

ik weet eigenlijk niet goed wat ik er moet van denken. ik werk als stewardess en ben dus vaak van huis. ik heb al twee jaar een relatie met een wat ik dacht gezonde hetero jongen. vorige week was ik per verrassing vroeger thuis dan verwacht en betrapte ik hem dat hij een panty van me aanhad onder zijn broek. hij deed nogal ongemakkelijk en toen hij neerzat zag ik het aan z’n enkels. daarna ging hij naar de badkamer, om ze uit te doen, want toen hij terugkwam merkte ik niks meer aan hem. toen ik de dag erna zelf een andere panty aantrok om te gaan werken, wist ik het zeker, want er hingen zwarte haartjes in (de zijne dus, want ik ben blond). ik heb er nog niet met hem over gesproken maar ik maak me ernstig zorgen. zou hij toch homo-trekjes hebben? . verder gedraagt hij zich als een echte man (af en toe macho trekjes). ik heb er moeilijk mee, maar wil onze relatie niet zomaar stoppen. ben ik de enige in zo’n rare situatie of zijn er nog die zoiets raars hebben meegemaakt? of wat denken jullie ervan? ik weet het alleszins niet meer.

Vraag gewoon waarom hij dat doet? Misschien bevestigt hij je gevoelens en zegt hij dat ze zijn vrouwelijke kant naar boven halen, iets wat hij prettig vindt, maar misschien vindt hij ze gewoon fijn zitten, kan ook.

gewoon vragen waarom hij dat doet.

[i]sorry als het echt is

beetje jammer dat je je aanmeld,
om dit als eerste bericht te posten.

ik denk dat je zelf een probleem met panty;s hebt,
of er een fetisj voor hebt; you name it.

maaaaar;
wat moeten wij ermee?[/i]

Hm apart.
Ik zou hem er toch mee confronteren en kijken wat hij erover te zeggen heeft
Good Luck

Hahaha sorry :'3
Eh, vraag het aan hem zou ik zeggen?

Sommige mannen hebben dat gewoon. Je moet daar geen probleem van maken, als hij dat wil doen als jij er niet bent moet ie dat doen toch? Zou het wel tegen hem zeggen dat je het gezien hebt en als je er geen problemen mee heb dat ook melden. Dan is ie er misschien wat opener over.

nou misschien moet je het er gewoon is over hebben. of aan vrienden van hem vragen hoe hij zich de laatste tijd gedraagt.

Tjah, confronteren lijkt me de enige optie.

Mensen reageer nou is serieus. Misschien maakt zij wel een account aan omdat ze der verhaal kwijt wil. Wat heb je te verliezen als je gewoon normaal reageert? Niemand die je dan uitlacht hoor.

Eerste post?

Zeg tegen hem dat hij ze gerust mag dragen, maar wel zijn benen dan moet scheren om die zwarte haren te voorkomen. No serious; als het je dwars zit, praat dan.

Dat vind ik echt best wel opmerkelijk. Vraag hem ernaar?

@findingnemo als je op mij doelde; sorry dat t zo over kwam,
maar er worden zoveel onzin topics aangemaakt,
dat je soms door de bomen het bos niet ziet.
mijn eerste zin was ook “sorry als het echt is”,
en ik wilde er niemand mee kwetsen.

het enige probleem dat ik met panty’s heb, is dat ze soms snel ladderen. ik heb daar hoegenaamd geen fetisj mee. jij misschien wel? ik heb het gewoon gepost omdat ik er geen raad mee weet

@missVe
lees het berichtje boven wat je net poste even,
dan begrijp je me misschien beter.

Ik moet altijd even achterop mn hoofd krabben als dit soort dingen als eerste post komen.

Ik vind het niet perse iets homo-achtigs dat hij dat heeft aangetrokken. Misschien vraagt hij zich gewoon af hoe een panty zit? Wij vrouwen hebben nou eenmaal veel meer kledingstukken dan mannen :stuck_out_tongue:
Maar inderdaad: praat.

Vreemd… Ik zou hem er mee confronteren. Hij zit er zelf dus duidelijk ook mee, wat er ook aan de hand is.

@jemappelledenise
bedankt, ik begrijp ook wel dat het raar overkomt.
ik zocht gewoon raad op internet en vroeg me af of er nog iemand zoiets gek had meegemaakt. de enige oplossing zal zijn eens met hem te praten, maar ik weet niet hoe ik dat moet aanbrengen.

Ieuwl, best eng…