M'n vriendin wordt van alle kanten geplayd

Heee, ik hoop dat jullie de moeite doen om dit te lezen :grinning:
Ik heb nogal een probleem…

vorig jaar ben ik vriendinnen geworden met een meisje, ik noem haar even T.
In het begin was het echt superleuk enzo heel vaak chillen met z’n tweeën enzo, of met andere meiden, maar na een paar weken ofzo zat ze met een jongen, en daar moest ik dus mee chillen, maar meestal zijn het buitenlanders dus OF ze komen niet opdagen, OF ze zitten alleen maar op een bankje niks te doen (dat doen niet alleen buitenlanders hoor! en niet ALLE buitenlanders zijn zo hoor)
en toen ging het uit. Een week later zat we weer met iemand anders, toen moest ik weer mee om te chillen, en toen was het weer over, een week later weer hetzelfde verhaal.
Het probleem is dat élke keer dat ik met haar afspreek, ze altijd nog op het laatste moment de jongen meevraagt waarmee ze zit’/heeft. En ik heb daar eigenlijk nooit zin in, ik vind het veel leuker met wat meiden ofzo, of alleen met haar.
En ze word ook nog eens TELKENS, KEER OP KEER GEPLAYD! Maar ze blijft erin trappen, en als ik zeg dat ze geplayd wordt gelooft ze het niet enzo…
Wat moet ik doen?
ik word er echt gek van :’(

Ik zou eens heel goed met haar gaan praten.
Als ze het toch blijft doen dan moet je gewoon vaker afzeggen misschien snapt ze het dan wel.

plan leuke meidenavonden in met echte jankfilms en dat soort dingen, lijkt me sterk dat ze die jongens dan ook meevraagt, of ga met haar shoppen.
échte meiden dingen zodat je niet met die jongens zit opgescheept.

Ja, als ze het niet gelooft kan je niets doen.
Haar keuze.

Merk je pas dat die jongen ook komt als jullie er al zijn of daarvoor nog? Want als het daarvoor is zou ik zeggen nou ga maar alleen want ik heb hier geen zin in, ik sprak met jou af niet met hem

I agree!

Haar flink even wakker schudden. Blijft ze nog dromen, laat dan maar zitten. Ze komt er dan zelf wel achter ooit.

Zeg ook dat je het niet tof vindt, dat zij telkens op het laatste moment een jongen erbij roept. Wtf. Spreek je nou met haar of met hem af. Maar goed, misschien moet ze er per se iemand bij hebben, omdat ze bang is of zo. I dunno, ask her.

meestal wil je niet geloven dat je geplayed word:$
alleen als meerdere mensen het zeggen, begin je het pas te geloven.
dus je moet ervoor zorgen dat meer mensen het zeggen.:relieved:
anders denkt ze miss dat je jaloers bent

“mijn vriendin wordt van alle kanten geplayd”

boven, onder, links, rechts.

daar moest ik even aan denken sorry. Maak het haar gewoon duidelijk, meer weet ik niet wat je kan doen. Niet komen opdagen als er een jongen komt enzo.

dat had ik ook laughin7. Ik ben het eens met wat hierboven allemaal gezegd is!

haha, dat heb ik nou af en toe ook. dat er dan een jongen mee komt, maar ik maak er altijd een lachertje van haha. je moet gewoon een beetje ‘zieken’ met die jongens, en dan weet je vriendin ook wel dat ze jou niet moet meenemen als ze met iemand zit, behalve als ze van hem af wilt haha.

ze moet zich niket bezig houden met die jongen jullie moeten gewoon lekker meiden dingen gedaan echte liefde moet je tegen komen , niet zoeken en vooral niet in zo;n jongetjes dat duurt nog heel lagn voor dat die volwassen zijn

begin daar maar geen relatie mee |(wat je relatie noemt) zonde van je tijd