M'n stem!!

Denk dat iedereen dat wel heeft met zijn of haar stem hoor x’D
Ik vind mijn eigen stem ook niks xD

myn stem klinkt best kinderlijk,

net een kind van 11 ofso ;l
Maja.

Mijn stem is ook heel erg kinderlijk niet meer normaal! Maar ja ik moet er maar mee leven :stuck_out_tongue:

-

Of je kan denken, je stem is zoals het is en ga door me je leven verplaats van dat je , je aan iets gaat ergeren waar je niks aan kan doen.

haha ik vind mijn eigenstem op filmpjes schattig klinken… Als ik hem zo hoor vind ik hem ook wel oke, ik ben wel tevreden met mijn stem eigenlijk.

Hahaha nee joh :stuck_out_tongue: De reden dat je je eigen stem in je hoofd mooier vindt, is dat je gewend bent aan de stem zoals die in je hoofd klinkt. En als je dan je ‘echte stem’ zoals anderen die horen ineens hoort klinkt dat heel anders, en dat is de reden dat je het stom vindt klinken. Het een is niet mooier dan het ander hoor!

Nu ben ik benieuwd naar iedereen stem.
Ik ben opzich wel blij met m’n stem. :relieved:

Ik heb een hele zachte stem, of nouja, in mijn hoofd hoor ik ‘m gewoon, maar iedereen zegt dat ik altijd über-zacht spreek :’)

je hoort je stem anders dan andere… ik weet ook niet waardoor dat komt. maar als je je zelf op neemt met zingen dan kan je horen hoe andere het horen. dan kan je dus zelf beoordelen of je kan zingen of niet.
x

ik heb een schorre stem van mezelf, dus als ik uitga en ik schreeuw een beetje is mijn stem weg.