M'n ouwe schooltje is afgebrand

De school waar ik op heb gezeten en waar mijn zusje nog steeds op zit is helemaal afgebrand. Zat ook nog nog een andere school bij in.
Het gebouw stond er nog maar 4 jaar.
Hier op het filmpje kun je zien hoe die brandt
http://www.youtube.com/watch?v=KCQqNCPLIRw

soms zou ik echt willen dat mijn school helemaal zou afbranden maar dat is best een zieke gedachte of niet? :’)

da’s kut (?) voor je.

Aawh ):

Eh ja…

Stiekem wil ik idd dat mijn school af zou branden. Niet mijn basisschool btw… Maar aan de andere kant zou het ook weer niet zo fijn zijn.

haha dat hoop ik soms stiekem ook :'D

ze hebben hier aantal jaar geleden ook de school in de fik gezet, wat maakt t uit?

Dus…? >.<

EDIT: heh oeps, ja in groningen dus.

mijn nichtje zat daar ook op.

Nou gelukkig zit je er niet meer op.

Nou ja, jeugdsentiment he :’)

Een deel van mijn oude basisschool was ook in de fik gezet… maar niet zo erg als deze basisschool. Ik vind het ziek als je een school wil laten afbranden, vooral een basisschool. Gewoon omdat de basisschool juist heel relaxed is, en helemaal nog niet echt om je zorgen over te maken. Niet dat je op de middelbare school ineens zoveel hebt om je zorgen over te maken of zo, maar je krijgt wel veel meer om te doen, en dat is een stuk saaier.

Weet je wat het rare is?

Mijn zusje heeft net gister het boek de school is weg van jacques vriens gelezen en dat gaat ook over een school die in de fik is gestoken

^ Okee, weird O_o

JE ZUSJE HEEFT HET GEDAAN, ZE KREEG VREEMDE IDEEËN VAN DAT BOEK!

nou om half 6 lag ze geloof ik nog in bed

Ahw, vervelend. Er is toch niemand gewond geraakt, hoop ik?

Nope op zaterdag ochtend om half 6 zijn er weinig mensen bij een basischool

Dat denk jij, maar ondertussen…

:yawning_face:

:tipping_hand_man:

Je bent niet grappig hoor …