Mn ouders mogen hem niet.

Hee ik woon in Hengelo xD Maargoed, dat heeft hier even niks mee te maken ^^
Tis wel moeilijk… ik ken ook een jongen die ik 1 keer gezien heb int echt en heel veel mee gekletst op msn en gecamd enzo.
Maar hij woont ook anderhalf uur van me vandaan… en hij mag van zijn moeder niet alleen hier heen komen, en ik denk dat ik ook niet daarheen mag (ik heb daar wel een vriendin wonen, dus daar zou ik dan nog kunnen logeren)
Best vervelend dus!

Mijn ouders mogen me vriend ook niet omdat die ooit 2x is opgepakt vroeger toen die 12 was ofzo :face_vomiting: echt zo kinderachtig van me ouders

Jij moet met hem samen leven, zij niet. Je moet je ouders gewoon zeggen dat je hem écht leuk vind. Meer kun je niet doen…

Bij mij is het trouwens andersom, zíjn ouders mogen mij niet >.<

Ik zou oppassen met stiekem hem ontmoeten.
Als je ouders erachter komen dan heb je het volledig bij hun verbruikt en vertrouwen ze je helemaal niet meer.
Ik snap je ouders opzich wel. 16/17 en 22 scheelt toch wel wat in leeftijd en karakter. Misschien zien ze het roken/drank als een slecht voorbeeld en zijn ze bang dat hij het dan ook makkelijk aan jou geeft.
Ik zou als ik jou was, met je ouders rond de tafel zitten (of de ouder met wie je het makkelijkst praat). En vragen of hij een keer mag langs komen, zodat zij hem écht kunnen leren kennen. Laat hem zich dan netjes gedragen (buiten roken of helemaal niet, niet té “hardcore” laten overkomen, etc…) Misschien zien ze dan in dat hij zo slecht nog niet is.

Ja, buiten roken moet bij ons zoiezo al. En hij is meestal wel netjes, heel stilletjes enz omdat die best verlegen is.
Gelukkig zie ik hem nu weer 2 weekenden achter elkaar als het goed is!

Dankjewel voor jullie reacties!

Suuzz; waarom mogen zijn ouders jou niet dan?

Ik heb geen mening erover want ik ken hem sowieso niet ofzo.
maar de meeste loverboys worden herkend door je ouders,
en die zijn dan ook de laatste die je nog bij hem weg kunnen slepen.
dat zou een reden kunnen zijn?

Nee, hij is totaal geen loverboy. Dat kan ik je zo met 100% zekerheid zeggen!
mijn vriendin is door loverboys ingepalmd en ik pik ze er zo uit…

mja, mn ouders hebben mooi pech, ik blijf binnenkort misschien ook bij hem slapen. als het niet mag doe ik t toch, of ik ben bij een vriendin :astonished:

me moeder wil dat k het uitmaak, omdat die zo ver weg woont en het dus zo duur voor me kost :roll_eyes: … ahum, daar werk ik voor toch!!
en ik mag opeens niet meer met andere jongens omgaan omdat ik dus een vriendje heb … echt zo raar allemaal.
ik weet echt niet wat k nu moet doen :frowning_face:

succes meid!

Heb ik ook al zoveel meegemaakt, elke jongen met wie ik omging (zelf al waren het gewoon vrienden) waren niet goed genoeg voor mij volgens haar. Nu heb ik al 1 jaar en 7 maand verkering en deze jongen had ze van in het begin graag omdat mijn ouders zijn ouders goed kennen. Dus mijn conclusie daaruit is dat ze vroeger gewoon bezorgd zijn en het beste voor ons willen, en bij mensen dat ze niet kennen hebben ze daar geen zekerheid van. Dus praat is met je ouders en zeg dat je echt heel erg verliefd ben op je vriend, en dat ze hem de kans moeten geven om te bewijzen dat hij wél goed voor je is. Veel succes !

Dankjewel :slightly_smiling_face:
ik heb opzich wel een goed gesprek gehad met mn moeder en ze zei dat als ik van hem hield ze er toch niks aan kan doen. Ze vind het alleen wel erg zonde van me geld ; een retourtje naar hem is bijna 36euro…

x

Aah, dat is wel klote! Dat ze dan ook nog zegt van ; ik vind deze wasmand leuker!
Hoe oud ben je dan en hoe oud is je vriend?

Ik ben 16 en mijn vriend is 22.

tja ik heb het ook…en ik heb nog helemaal niks met hem!

maar daardoor twijfel ik wel <_<

Mijn ouders mogen mn semi-vriend ook niet…ze kennen m niet goed ofzo, maar ze trekken meteen conclusies. Dat ie niet van me houdt en niks om me geeft en me alleen gebruikt en misbruikt enzo. Dat kunnen ze helemaal niet weten of zeggen, zij weten niet hoe we met elkaar omgaan en wat hij voor jongen is. Zij geven hem nu de schuld ervan dat ze hem niet mogen, maar doordat zij vanaf moment nummer 1 kut tegen hem hebben gedaan, mag hij hen logischerwijs ook niet meer en kan hij het niet opbrengen om iets te moeten bewijzen tegenover hen. Dat snap ik best. Zij zijn met een vooroordeel over hem begonnen, zonder hem te kennen.

Ik ben trouwens 19 en hij 23… maar als ik bij hem ben (hij woont 3 uur treinen bij me vandaan, maar ik heb ov…hij niet) belt en smst mn moeder me contact en dat vind ik echt heel genant. Dus dan antwoord ik meestal niet, daardoor wordt ze nog bozer. Maar ik schaam me kapot voor haar gedrag…ik ben 19! Ik ben ook altijd bang dat hij daar op een gegeven moment niet meer tegen kan en niks meer met me te maken wil hebben door mn ouders. Zij zouden het geweldig vinden als ie uit mn leven zou verdwijnen, maar ik zou er kapot aan gaan… dat ik gelukkig ben met m, maakt ze dus schijnbaar niks uit… en zij doen heel overbezorgd, en zullen best het beste voor me willen, maar dat zij bepalen wie mij gelukkig maakt staat voor mij niet bepaald gelijk aan t beste voor me willen…

haha ruilen? ik betaal in de 40 voor een retourtje naar mijn vriend.
neem een voordeelurenabonnement (als je echt 100% zeker weet dat je blijft gaan) dan heb je je geld zo terug verdiend en kan je iedere keer met 40% korting en mensen mee nemen met korting.

en geloof me, je pikt loverboy’s er niet meteen uit xD
ondanks dat je vriendin er in is getrapt. Iedere loverboy werkt en doet anders… dus daar kan je je lelijk in vergissen.

niet dat dit meteen een loverboy is hoor… maar zolang je maar op past :stuck_out_tongue: