Mn ouders mogen hem niet.

Mn ouders mogen hem niet, ze kennen hem nog niet in het echt maar vooral mijn moeder heeft nu al een dik vooroordeel. :rage: En dit zijn haar argumenten dat ik niet naar hem toe mag;
-Hij woont ver weg (ik bij Zaltbommel en hij in Hengelo dus 2.5 uur treinen of 1,5 met de auto)
-Hij is 22
-Hij rookt
-Hij drinkt vast heel veel (doet die ook maar who cares?)
-Hij is vast alleen op sex uit (totaaaaal niet)
-Hij is een skinhead (hij is gewoon beetje hardcore)

Maar ik vind het echt zo erg, want hij is gewoon zo lief en helemaal niet op sex uit, we kunnen het samen zo goed vinden. En als ik bij hem ben heb ik me nog nooit zo goed gevoeld als bij een andere jongen.
Hoe moet ik nou tegen me ouders vertellen dat die eigenlijk al me vriendje is en dat ik wel naar hem toe mag. En hij niet altijd naar mij hoeft te komen?

Hij is al vaak naar mij gekomen, 2x toen ik daar op vakantie was, gister heeft zn vriend een heel eind omgereden om hem af te kunnen zetten in zaltbommel zodat wij elkaar weer konden zien.
Dan is het logisch dat ik toch ook een keer naar hem wil? Hij is al zovaak gekomen en heeft al zovaak daarvoor keiveel geld uit gegeven.

Sorry voor het lange verhaal :flushed:

Je moeder is zelf ook jong geweest en misschien heeft zij hetzelfde meegemaakt… ik snap jou volledig maar ook je moeder… je moeder is nou eenmaal bezorgd… hoe oud ben je?
als jij echt voor hém gaat dan zeg je dat tegen je moeder… je gaat gewoon rond de tafel zitten en vertel hoe veel je van hem houdt… je moeder zal je wel begrijpen denk ik :wink: succes!

ik ben 16, in november 17
maar zij zit heel de tijd; ja je moet echt niet een jongen nemen die rookt dan is het net alsof je een asbak uitlebbert. Noujaa me vader rookt zelf sigaren en dat stinkt pas.
En me ex rookte ook

Nee zij heeft niet hetzelfde mee gemaakt maar altijd wel overbezorgt, ik mag bijna nooit weg. Maar ik wil echt voor hem gaan wat ik voel is echt zooo apart.

sowiets heb ik ook;
Mijn moeder mag hem wel maar vader heeft ruzie met hem…

xxPia: wat erg!

LalaLove: Hmm, je hebt hem dus leren kennen op vakantie? Heeft je moeder hem al in het echt gezien? Ga met je moeder praten; dat je hem echt graag wil zien, en dat zij “erbij mag zijn” of dat je iemand meeneemt?

Neem hem een keer mee naar huis en laat hem zijn beste beentje voorzetten.

enigste wat ik kan zeggen is, je ouders hebben bijna altijd gelijk,

ik heb t zelfde meegemaakt, maar mn ouders hadden iig wel gelijk,

ik ben het met smurfkuh eens. ik heb ook zoiets meegemaakt en ik wou ook echt voor die jongen gaan. mijn ouders hadden ook zoiets van ‘liever niet’. maar ik ben er toch voor gegaan. nu is het een klein half jaar uit en hij blijft me stalken en doen. mijn ouders hadden in eerste instantie toch gelijk. het lijkt mischien niet altijd zo, maar je ouders hebben echt het beste met je voor… succes iig ermee!

Het is toch jou keuze!
Zeg dat eens tegen ze, jou geld als je naar hem toe gaat, jij lebbert dan in een asbak, jij hebt een vriendje dat veel drinkt.
Je leert van relaties met oudere mensen :wink:
Maar aan de andere kant snap ik je ouders ook wel.
Probeer het eens vanaf hun kant te bekijken.

mee naar huis nemen? volgens mij wilt me moeder niet dat die in ons huis in komt … ze is echt heel negatief…

maar dankje voor jullie reacties

ik mag naar hem toe btw, zaterdag … tot 5 uur, maar hij zegt dat die liever naar mij komt, kan die langer blijven … duss ik hoop iig dat ik hem weer zie, hoe dan ook :stuck_out_tongue:

Hmm, ik kende hem al heel lang, van msn.
Maar we hebben toen ik daar op vakantie was dus afgesproken, ook stiekem :roll_eyes:

Skinheads hebben niks met racisme en hardcore te maken.
Dus daarin snap ik je ouders al helemaal niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Skinhead

Tsja, ze houd niet zo van hardcore mensjes…
En idd, een skinhead klopt niet helemaal :wink:

ja mijn ouders hebben dat ook, erge vooroordelen.
ik had ooit bijna iets met n buitenlander, en als mn ouders érgens een hekel aan hebben is t dat wel .dus zonder m te kennen was t al nee hij is slecht blabla.
had uiteindelijk geen zin om t stiekem te doen, maar nog steeds hele erge spijt van. hij woonde dan wel dicht bij mij in de buurt dus stiekem afspreken ging opzich wel maar dat wordt voor jou al n stuk moeilijker.
dus je ouders hoeven niet per se gelijk te hebben, kan wel maar hoeft niet. vooral als ze m verder niet kennen en oordelen via vooroordelen zeg maar.
ik zou er gewoon voor gaan ,kun je altijd niet kijken of t werkt ofniet. heb je t altijd geprobeerd.
succes ermee.x

Ja, ik ga er ook voor, kan hem niet zomaar laten lopen :angel:

maar hun zijn bang dat het een loverboy ofzo is, omdat die al 22 is.
maar dat is die echt niet, geloof me, ik kan de loverboys erzo tussen uitpikken dankzij mn vriendin :roll_eyes:

Zijn moeder mag mij niet, ook niet prettig:|!

waarom mag zn moeder jou niet dan?

ja vervelend, maar misschien moet ze wennen aan de nieuwe situatie. en ook dat haar dochter ‘groot’ wordt.

ik ga je moeder geen gelijk geven,
maar ik heb ook een vriend gehad die ver weg woonde, hem bijna niet zag, hij was 18 ikke 14,
en hij leek me ook lief!
mijn moeder liet het wel toe, maar heeft me wel gewaarschuwd!
en zegmaar nu haat ik hem. Ze had best wel gelijk!

ik zeg niet dat hij ook ‘erg’ is, het ligt bij jou vast heel anders :wink:
maar denk toch goed na!

oohh wat vreselijk, ik ken het !!
maar je moet m gewoon een keertje serieus aan je moeder voorstellen,
misschien bedenkt ze zich dan wel…