Mn moeder is denk iki paranoide

Heey meiden,
Nja zoals ik al in de titel heb vermeld, ik denk dat mn moeder paranoide aan het worden is. Opzich snap ik dat wel, ze heeft al best veel meegemaakt, maar toch. Het is echt heel erg aan het worden. Als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft gehaald, is het hartstikkemoeilijk om haar van gedachtes te laten veranderen. Ze is vaak door Nederlanders opgelicht. En daardoor heeft ze een hekel gekregen aan Nederlanders. (wij komen uit engeland) Maar het probleem is … mn vriend is Nederlands. En nu heeft ze in haar hoofd gehaald dat hij onze familie gebruikt ofzoiets. Ik had ruzie met haar toen ze dit zei, dus ik snap het zelf nogsteeds niet helemaal wat ze ervan denkt, maar zoiets verstond ik ervan.
En dat is natuurlijk helemaal niet zo !!
Hij mag nog amper blijven slapen, de vorige keer dat hij bleef slapen kwam het doordat ik bij me moeder doorzeurde, en ze uiteindelijk zei; vraag het maar aan je vader.
Ik weet niet wat ik moet doen hiermee :frowning_face: ik zit nu zegmaar vast tussen twee delen. Mn vriend die ik echt neit kwijt wil, en mn familie die ik ook niet kwijt wil :frowning_face:
Hooooooww… Waarom moet alles in mijn leven nou zo moeilijk gaan :frowning_face: !
Hebben jullie misschien advies hoe ik dit soort van kan oplossen.?

Ik heb dit trouwens bij Lifestyle gezet ipv Liefde & Boys omdat het meer over me moeders gedrag gaat dan die van me vriend…

Ik denk dat je je moeder gewoon even moet laten wennen aan het idee dat je nu een Nederlandse vriend hebt. Zodat ze kan zien dat jullie na een tijdje nog samen zijn, en ze dan misschien wel denkt van: ‘Hey, verdraait het is geen oplichter.’

Als het dan nog niet over is zou ik het er eens met je vader over hebben en dat jullie dan samen eens met je moeder gaat praten. Als dat nog niets helpt zou ik een dokter raadplegen.

idd, laat dr zien dat niet elke nederland zo is

Nja ze mag hem vanaf dat ik met hem kreeg al niet, ik heb alleen geen idee waarom. Ze heeft nog neit gezegd dat ze hem niet mag, maar toch… Door de dingen die ze gezegd heb weet ik dat dat zo is. En ik heb al bijna 8 maanden met hem :frowning_face:
En me vader… Die is bijna nooit thuis. Hij vaar voor zn beroep, en is 4 tot 5 weken achter elkaar weg, en dan maar een paar dagen thuis. Als hij dan thuis is, slaapt hij meestal odmat hij gewoon helemaal uitgeput is door van alles en nog wat…
Wat kan een dokter hier eigenlijk aan doen?
x

Ik heb het echt al zovaak geprobeerd, maar zoals ik in me beginpost heb gezegd, als ze eenmaal iets in haar hoofd heb zitten komt het er niet zomakkelijk uit…

hmm zou het ook niet weten, heeft je moeder hier geen goeie vriendin ofzo die eens met dr kan praten?

Njaa dat wel, maar k denk niet dat het zal helpen… ik zal het proberen iig.