mn linkeroor probleem, xd

oke ik heb al een paar weken, oke 2 ofzo last van mn linker oor, hij gaat steds dicht of ik hoor raar gepiep, maar ik hou alles gewoon heelgoed schoon enzo?
dus weet iemand hoe dat kan dat gepiep en vastgeloop steeds?
x

sorry beetje onzinnig maar kvind wel heel irritant.

de huisarts?

Heb je veel te maken met heel hard geluid ofzo? Misschien kan je even naar de dokter om er naar te laten kijken?

ik heb hier ook al een tijd last van, maar het wordt steeds minder. ik heb gelezen op het internet dat het 6 weken kan aanhouden, als het echt erger wordt zou ik wel naar de dokter gaan.

even je oren laten uitspuiten @ dokter.
ik denk sowieso dat je even na de dokter moet gaan :slightly_smiling_face:

ohhw oke, en het is een soortvan piep piep piep
en niet
pieeeeeeeeeeeeeep
snapje? xD

oh nee, bij mij is het meer pieeeeeeep xd

ohh kut wat is dta gepiep dan steeds? of zijn dat krekels want di epieeeep heb ik ook gewoon xd

oke, dit klinkt misschien vies :angel: maar hoe maak je je oren schoon? het is namelijk erg slecht om het bijv. met een wattenstaafje te doen! Dit kan ook de oorzaak zijn namelijk (:
De huisarts kan je misschien verder helpen? Of je oren uitspuiten ?

nou een klein beetje gezoem, als je dat bedoelt, is volgens mij normaal. dat is je bloed dat stroomt. maar anders zou ik toch even naar de dokter gaan!

neeh ik doe met wattestaafjes maar wel rustig zegmaar niet 3 meter in de diepte,

&& ik hoor wel echt gepiep, gezoem heeft iedereen wel’s

ooh okee, maar wattenstaafjes zijn wel echt heel schadelijk :grinning:

volgens mij heb je oorontsteking, ik zou echt meteen gaan kijken bij dokter

Te veel schoon maken is ook niet goed he!
Ik zou even langs de huisarts gaan (:

naar de dokter en geen wattenstaafjes meer. die zijn verboden voor in je oren.

Je moet je oren even uitlaten spuiten bij de dokter, zo gepiept en doet geen pijn! (Het kriebelt!)