mn lief gaat op het einde van het schooljaar naar een andere school...

hey allemaal,
ik zit echt met een probleem; op het einde van het schooljaar gaat hij naar een andere school en ik blijf alleen achter…ik ga hem zo hard missen!!! er bestaat zoiets als afspreken, dat weet ik maar of dat mijn relatie zal redden?? iedere keer als we erover beginnen komen er traantjes aan te pas… wat moet ik doen???graag wat tips of hulpmiddelen.
thnx lou-bijou
xxx

Je kan toch in weekenden afspreken? Vrije middagen? Appen?

Skype, app, facebook, afspreken zoals je zelf al zegt. Je ziet elkaar alleen niet meer elke dag. Gaat hij veel verder wonen?

Net alsof relaties alleen werken als je bij elkaar op school zit. :’)

als je denkt dat dat je relatie stuk zal maken dan gaat het sowieso slecht aflopen.
Er zijn zoveel mensen die een relatie met iemand hebben die niet bij hem/haar op school zit.

Denk je nu echt dat je alleen een relatie met iemand kan hebben als hij bij je op school zit? Je kunt elkaar na school zien, in de weekenden, in je vrije tijd. Op school ben je toch alleen om te leren. Mijn vriend zit momenteel voor een halfjaar in Portugal en ik weet vrijwel zeker dat het goed blijft tussen ons…

hey allemaal…
wat jullie niet weten is dat hij veranderd van school omdat hij ver gaat gaan wonen… ik wilde niet dramatisch overkomen…

Je crush of je vriendje?

mijn vriendje

Wat is ver?

Hoe oud zijn jullie?

Als het je vriendje is, is het de normaalste zaak van de wereld om af te spreken. Dus niet alleen op school. Mijn vriend heeft nooit bij mij op school gezeten en zo is dat bij heel vel meiden het geval. Spreek dus gewoon lekker bij een van jullie thuis af (:

Waarom moet je per se op dezelfde school zitten om een relatie met elkaar te hebben?:face_with_raised_eyebrow:?? Als het goed is ben je qua tijd meer thuis dan op school dus je kan genoeg afspreken/leuke dingen doen buiten school! :slightly_smiling_face:

Een van mn beste vriendinnen heeft een relatie met iemand in Limburg terwijl zij bijna aan de andere kant van het land woont, en zelf voor hen vergaat de wereld niet :wink: Zij spreken eigenlijk elk weekend af en gaan dan logeren enzo! Daarnaast is er wel één voordeel: want het is dan des te leuker als je elkaar weer ziet, dan heb je elkaar altijd wat te vertellen en is het noooooit saai :grinning: :grinning: :grinning:

Ik snap je pijn, mijn crush gaat een paar provincies verderop studeren… maar probeer de positieve kanten te blijven zien! Het komt vast goed :sob::muscle:

bedankt voor jullie tips; positieve maar ook negatieve… :face_with_raised_eyebrow:

Relaties werken ook nog als je aan de andere kant van de wereld woont. Ik snap dat het even moeilijk is, maar als je er in gelooft (wat je nu dus niet doet), komt het wel goed.