M'n lichaam trilt tijdens het vrijen

Lieve meiden,

Elke keer als ik met een jongen verder ga dan zoenen begint mijn lichaam heel erg te trillen. Hij denkt dan dat ik superzenuwachtig ben, maar dat valt eigenlijk best wel mee. Vandaag ging ik met een jongen waarmee ik gisteren seks gehad heb (en toen ook zo trilde) lunchen en ook tijdens het eten begonen mijn handen te trillen. En op dit moment trillen ze ook heel erg. In principe is het geen wereldprobleem! =P, maar als er meiden (of jongens) zijn die er meer vanaf weten vind ik het wel fijn om er iets over te lezen. Hier komen mijn vragen :relieved:

Zijn er meer meiden die er ‘last’ van hebben?
Hebben jullie misschien tips om het trillen te verminderen?
Weten jullie hoe het kan dat ik er bijvoorbeeld tijdens het eten en tijdens het typen er ook ‘last’ van kan hebben?

Alvast bedankt voor de reacties!
XOXO

Ik ga soms ook wel eens trillen, maar dat is gewoon meer omdat ik dan heel erg graag meer wil ofzo. Denk dat het gewoon te maken heeft dat je heel erg zin hebt in seks.

Is het je vriendje waar je seks mee hebt of is het gewoon een willekeurige jongen die je wel leuk vind?
Misschien is t iets van onbewuste spanning, waar jij je niet van bewust bent ofzo.

heej,

das wel een vervelend probleem! in het begin dacht ik dat het kwam doordat je opgewonden werd door die jongen maar je hebt het dus ook als je niet bij die jongen in de buurt bent.
ik kan je helaas niet helpen, sorry maar Upje voor jouw

Officieel hebben we (nog) geen relatie, maar we zijn wel veel samen en zoenen/vrijen niet met iemand anders. We hebben pas sinds een week seks, het is dus niet dat ik er al maanden last van heb, haha. Ik heb er al wat op internet over gelezen dat er meer mensen last van hebben. Maarja, het voelt zo raar… ik voel me net zo’n dashboard hond, haha x)
btw: m’n handen zijn weer rustig!

Meer reacties? (a)

Ik zou het niet weten meis…
upje!

ik heb eens een verhaal gelezen van iemand die als ze zenuwachtig ofzo was ging trillen, toen gebeurde het vaker en werd ze er bang van, toen ging die hele angst haar leven beheersen ofzo, toen durfde ze niet meer uit eten omdat ze dan trilde en ze zich daarvoor schaamde!

ze wisten ook niet wat het was toen…

Ohh haha, je maakt me hier niet echt gerust mee!

Ik denk eigenlijk ook dat het misschien onbewuste zenuwen kunnen zijn…? Ik ben namelijk ook wel een stressvol typje, haha =P. Ik maak me nog niet druk om en ik ben ook niet bang voor als het nog een keer gebeurt. Ik vraag me gewoon af wat het is x)

het kan zout of suiker tekort zijn
ik heb het vaak als ik heeel erg honger heb, dan ben ik helemaal trillerig en mn handen ook

Dat komt door de adrenaline die vrij komt bij de spanning en/of heftige emotie. Is niks aan te doen al zal het waarschijnlijk minder worden naarmate het minder gespannen en minder emotioneel wordt en het dus normaler is dat je seks hebt met hem.

Niet iedereen heeft dit en vaak is het dat de mensen die dit hebben hun motoriek minder goed onder controle hebben. Het enige dat je eraan kunt dus is zoveel mogelijk ontspannen, maar ja … dat is lastig als je seks hebt.

Bedankt voor je reactie!
Dit stelt me toch meer gerust! :wink:

Ik denk dat dat toch onbewust gebeurt door een bepaalde spanning. Waar je misschien nieteens zenuwachtig hoeft te zijn. Ik heb dat ook hoor op het begin, ookal ik niet echt zenuwachtig ben, als ik eenmaal bezig ben, gaat 't wel weer.

mmm ik tril ook heel aak met mu handen meestal als ik me heel erg concentreer en aanspan en laatst zei mijn vriend dat ook na dat we seks hadden gehad maar ik had zelf helemaal nietin de gaten gehad ofzo daarbbij weet ik ook neit hoe komt…

hmm, ik heb ooit wel is gelezen over 1 of ander ‘trilsyndroom’ of het zo maar even te zeggen, ik weet de echte naam niet ;p. maar dat is verder niks ernstigs hoor, misschien even googlen? en anders even langs de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen naar iemand :wink:

Toen ik met die ene leuke jongen praatte ging ik ook een beetje trillen. niet omdat ik zenuwachtig was want ik voelde me heel erg op me gemak. maar het is wel alleen als ik écht verliefd ben op iemand, of hem iniedergeval héél leuk vind. misschien daarom ?

Omg, ik heb dit dus ook!
Ik dacht echt dat ik de enige was!
We lagen gewoon in bed,
niks aan de hand, niet eens zoenen ofzo,
maar ik trilde als een gek.
ik schaamde me dood natuurlijk,
maar als je je er niet op concentreert,
gaat het vanzelf wel over.
bij mij dan ; )
wat bij mij ook hielp was naar zijn adem luisteren
of die van jezelf.
en als je eenmaal bezig bent,
denk je dr al helemaal niet meer aan!

Oh en als je trilt tijdens het eten,
is dat denk ik gewoon omdat je die kerel heel leuk vind : )

Ik heb dat ook weleens ;o

oh god, ik had een keer een jongen waar ik echt zo verliefd op was en ik was nog best jong veertien?! en toen begon hij te trillen en ooh ik vond dat geweldig want ik was bloed zenuwachtig en hij dus ook… haha zo lief. maar goed, ik vind het best schattig als een meisje zou gaan trillen ook al ben je niet zenuwaqchtig

Ik heb het af en toe, soms merk ik het zelf niet en zegt mijn vriend: Je trilt… xD
Maar ik heb t alleen heel erg als ik heel zenuwachtig ben.

adrenaline:)