mn leven is echt saai de laatste tijd

Welkom op girlscene.

HAHAHAHAH HIJ IS GEWELDIG

Maar hallo, is het serieus zon probleem dat 18+ gedoe?
Alle kroegen en clubs zijn hier 18+ of 21+ en na 1en loop ik overal gewoon naar binnen hoor :’)

Maak dan niet zo’n probleem van iets dat er niet is. Er bestaat echt zát te doen naast uitgaan of dingen doen met een/je vriend. Serieus. Wees creatief, zoek op google, weet ik het.

Sorry, maar dit is gewoon een probleem zoeken waar er geen is. Hoe kan je dan hopen op een serieus antwoord. Er zijn zot veel dingen om te doen : ga shoppen, spreek af met vriendinnen in het stad of thuis, ga naar de cinema, kijk een serie, zoek een hobby, luister muziek, doe een sleepover, zoek een vriend, …

jaa waar ik woon word er heel erg gecontroleerd hoe oud je bent, omdat het zo’n grootte club is, iedereen word om ID gevraagd…

Bromance

oké ontopic. Rot dat je je zo voelt. Je geeft net aan dat het niet alleen het uitgaan is. Maar je kunt toch ook met vriendinnen naar de bios? winkelen? bij elkaar thuis hangen? Of zoek een hobby die je leuk lijkt. Crea Bea categorie staat vol met leuke topics. Of ga op een sport, dan ontmoet je andere mensen.

Ik moest echt spontaan aan die gif denken bij dit topic, maar heb ik eerlijk gezegd wel nog bij veel topics.

Of word verslaafd aan girlscene, dan heb je altijd wel wat te doen

Dat komt hierdoor:

Er staat letterlijk dat je door uitgaan blijkbaar nog alleen thuis kan zitten en alleen nog maar dingen kan doen met een paar die ook thuisblijven en dat het daardoor saai is.

Ten eerste snap ik niet dat je blijkbaar geen andere dingen te doen hebt. Ik neem aan dat je meer doet dan alleen uitgaan.
Ten tweede, waarom is het saai met de anderen die thuisnlijven? Dan maken jullie het zelf saai hoor, want dat hoeft helemaal niet.

Ouh zijn lache op die gif, zo schattig.

Oh er zijn geen andere clubs ofzo?
Je woont niet in een stad?

True

Dit x 5138434189

nee ik woon in een dorp HAHA
er zijn hier 2 clubs waarvan er in 1 niemand meer komt en de andere dus zo streng gecontroleerd word… best balen dus

Ga met die paar die onder de 18 zijn naar die wAar niemand komt

Héél goed, eindelijk een plek waar het goed gehandhaafd wordt.

Dit. Maar eh dan ‘eindig’ je zoals mij, met 17.000 berichten erbij in 3/4 maanden. :")

We gaan nu eventjes een kleine cursus en voorlichting geven:

UITGAAN WORDT NIET SAAI ALS JE GEEN ALCOHOL MAG DRINKEN.

danku.
zoek een hobby.

Sinds de 18+ regel er is haha. Je klinkt alsof die regel er al jaaaaaren is. Meid dit is het eerste weekend wat er is sinds die regel is ingevoerd.