mn leven is echt saai de laatste tijd

ik heb de laatste tijd gewoon echt niks leuks meer te doen…
ik heb geen vriend waar ik leuke dingen mee kan doen
uitgaan gaat niet meer sinds die 18+ regel en thuis zitten is ook niks aan
bijna al mn vriendinnen kunnen wel uit en met de paar die over blijven thuis zitten is ook saai

:hammer:

Dus daarom is je leven saai? Stel je niet zo aan, je dag is misschien gewoon saai. :")

Een hobby gaan zoeken ofzo

Get over yourself, really :")

“Sinds de 18+ regel er is” LOL :bowing_man:

Je leven is niet saai. Je maakt jezelf te afhankelijk van anderen. Oftewel; zoek een hobby.

Je leven is waarschijnlijk niet zo saai, als dat je het nu voor doet.

Je kan nog altijd met je vriendinnen naar de bioscoop, wat drinken bij een restaurantje, thuis beauty avond houden of thuis vrienden uitnodigen en gezellig doen.

Het valt me trouwens wel op dat de generatie die nu 16 jaar is, hun leven meteen saai vinden nu ze niet meer kunnen drinken… :flushed:

Dus toen je nog uit mocht gaan was je leven perfect, en nu niet meer omdat je niet uit mag? Dan heb je eigenlijk wel een saai leven ja

Niet meer kunnen uitgaan is iets anders dan niet meer kunnen drinken.

Lol. Ja want er is verder ook echt NIKS te doen, behalve uitgaan etc. Please.

Ik denk dat je alle 16 jarige niet over een kam moet scheren want niet iedereen is zo. Of ik ben gewoon een uitzondering

deze zin klopt voor geen meter

iedereen praat hier over uitgaan, maar ik heb het over meer dan aleen uitgaan?
maargoed

bedankt voor de gene die wel hulpvolle reactie’s plaatsen

Zoek ten eerste bijv. werk zodat je met de vriendinnen die ook niet uit kunnen eens wat vaker shoppen, naar de film of iets anders leuks. Ook hebben je vriendinnen natuurlijk weer andere vriendinnen en daar kunnen jullie weer samen mee afspreken. Je kan natuurlijk ook op een sport als hockey of volleybal, hier leer je ook weer nieuwe vriendinnen kennen. En zo gaat het maar door… Als je het maar gezellig hebt toch?

Ik ben benieuwd van welke generatie jij bent aangezien ik dit een beetje vind klinken alsof je al in de 30 bent, sorry.

Denk je?
Ik ken namelijk best veel mensen van 16/17 die zich ook niet ieder weekend lam zuipen, maar liever naar de film gaan ofzo. Maar misschien is mijn hele omgeving wel een uitzondering idk

Ik denk dat ze gewoon bedoelt: mensen van 16/17
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Gelukkig ken ik ook wel zulke mensen (‘t zijn er wel weinig), en ben ik er zelf ook zo één ook al ben ik 18 :’).

Weet ik, maar dat is zo ong de gemiddelde leeftijd hier. Daarom vind ik het een beetje apart haha

wauw mensen kunnen echt haatelijk reageren,
reageer dan aub niet :wink: