M'n klas.. help?!

oke ik denk dat je je best aanstelt.
kijk even rond op girlscene, er zijn meisjes die het zwaarder dan jij hebben hoor.
mijn klas doet dat ook niet, meestal zien ze het niet als ik val me gym omdat ze druk bezig zijn met het spel wat we doen (in jouw geval dus ook), en zo bezorgd om je zijn doen meestal ook alleen vriendinnen meid.
je klas is niet leuk omdat ze niet vragen hoe het met je gaat als je struikelt, komop hee!

het is meestal als je bij allemaal 14jarige in de klas zit dat ze gewoon liever aan zichzelf denken dan aan een ander

Het zal niet anders worden… Bijna niemand heeft een klas waarvan hij/zij denkt, YEAH!

Serieus, ik zit nu in vwo6, en ik heb nog nooit een leuke klas gehad. Je moet je er gewoon bij neerleggen en er het beste van maken.

that’s life, get over it

mopje daar heeft ze niets aan op die manier, voor haar voelt het misschien helemaal niet zo en zit ze elke dag thuis te huilen.
en waarom zouden er dan wel topics mogen zijn met ‘welke kleur kaftpapier heb jij ?’, moeten hier alleen topics zijn die zo vreselijk zijn dat ze eigenlijk het daglicht niet kunnen verdragen?

maar melodytje… ze brengt het niet zo heel aardig maar ze heeft wel gelijk, ik zit nu in een klas waar, wanneer je valt iedereen naar je toe rent en schreeuwt of ze je kunnen helpen maar mijn vorige klas deed dat totaal niet, daar wilde iedereen cool zijn en niemand was echt gezellig met elkaar.
nou moet ik eerlijk bekennen dat mijn klas nogal ‘one of a kind’ is of dat we het gewoon niet vol gaan houden want zo is een klas meestal niet.

als je nu een beetje ene buitenbeentje bent zonder echt vrienden, ja dan kan het gebeuren dat niemand meer echt om je geeft(in je klas) en dat ze geen moeite doen met vragen hoe het gaat als je je ff bezeerd. dus het klinkt stom maar:
ZOEK ECHTE VRIENDEN.
en tijdens een spel vinden veel kinderen die wel om sport geven(waar ik niet bij hoor), dat alles door moet gaan en ze zijn alleen bezig met winnen. je kan het ze niet kwalijk nemen als ze niet zo oplettend zijn om ook nog op jouw te letten.

of : PRAAT MET JE MENTOR als je je echt niet fijn voelt in de klas, kan nooit kwaad he? en je kan ook nog
NAAR EEN VERTROUWENSPERSOON OP SCHOOL gaan die luisteren naar je en geven je advies zonder dat ooit iemand anders het teweten komt.
en volgende keer als je weer een moment hebt van ‘waarom kijken ze niet eens naar mij? ik ben keihard op me reet gevallen!’ dan moet je dat zeggen ‘jongens ik ga hier onderuit en jullie roepen alleen maar dat we moeten scoren, ik stop’

geef haar ook tips ofzo en zeg niet alleen van ‘stel je niet aan’ of ‘het leven is nou eenmaal zo, er zijn wel ergere dingen’.
maar toen ik me kut voelde in mijn klas(wel ander geval dan dit maar ok) wilde ik liever niet naar school(anders dan de normale ‘ik wil niet’), dus we moeten haar helpen voordat het bij haar zo vervelend wordt dat ze gaat spijbelen ofzo.

voel je je echt als enige van de hele klas buitengesloten?
en eventjes serieus reageren dus niet aanstellend

of is het gewoon van: ik wil ook een de aandacht? [waar niks mis mee is]

Heb je wel vrienden/-innen in je klas?

Oké, jij vindt misschien dat ik me aanstel, maar ik voel dat misschien wel zo. En het klopt dat er meiden zien die het erger hebben dat weet ik en dat vind ik ook heel erg! Alleen dan mag ik toch zo voelen??
En wat je als laatste zegt, komt misschien zo over. Alleen het was een voorbeeld er is wel meer. Maargoed.

@ CookieDevil, ja er zijn wel meerdere (geloof ik, weet het namelijk niet zeker) en dat zijn ook wel vriendinnen van me. Er is 1 meisje die word door hun heel erg gepest. En ik ben zelf ook wel bang dat mij dat ook gebeurt, aangezien het in het verleden is gebeurt.
Het is trouwens echt niet zo dat ik in het middelpunt wil staan, maar soms is het wel irritant dat als je iets zegt soms niemand het hoort.

ja ik probeer haar toch nu te helpen maar ze reageert niet?
dan kan ik er niks aan doen he?

Oeps foutje, dat stukje boven je reactie was voor jou bedoeld. Verkeerde naam gebruikt…

@Little_lover dit dus:

ja er zijn wel meerdere (geloof ik, weet het namelijk niet zeker) en dat zijn ook wel vriendinnen van me. Er is 1 meisje die word door hun heel erg gepest. En ik ben zelf ook wel bang dat mij dat ook gebeurt, aangezien het in het verleden is gebeurt.
Het is trouwens echt niet zo dat ik in het middelpunt wil staan, maar soms is het wel irritant dat als je iets zegt soms niemand het hoort.

&
@ Forgottenlife
Je hebt wel gelijk, allen het voelt soms zo. Misschien moet ik idd iets meer voor mezelf opkomen. Het zal btw misschien ook wel aan mij liggen, hoe ik me voel, en wat ik zeker niet wil is me aanstellen. Dat vind ik echt vreselijk en dat was ook zeker niet de bedoeling, voor degen die dat denken. Het was meer de vraag hoe kom ik er vanaf (lees: leg ik het naast me neer…) en dus niet: Hoe zorg ik ervoor dat iedereen me mag -____- . Maareh… Bedankt he!

Dit is inderdaad een beetje onzin, zelf kom ik nu in een klas met allemaal populaire rotkinderen die ik niet ken, of ik ken ze van al dat gekloot enzo en al men vrienden zitten in andere klassen en ik kan ook niet naar een andere klas gaan. Ik bedoel nu wil ik niet zelf zielig gaan doen maar ze doen te minste nog aardig weet je. Dus zet je zelf er overeen want als je dit al erg vind vraag ik me af wat je de rest van je leven te veduren krijgt

Als een van hun onderuit gaat moet je keihard terug lachen :slightly_smiling_face:

Leuk voor hun, het interreseert me niet, ik ga gewoon door met mijn eigen ding. Zo moet je proberen te blijven denken.
Laat je echt niet klein maken door zulke mensen.Je hebt geluk dat je niet word gepest.Bij mij werden er heel veel van die rot opmerkingen gemaakt. Maarja ik d8 altijd bij mezelf; ik kom hier voor me diploma en niet voor die bitches die later geen toekomst hebben :slightly_smiling_face:

en als je nou een paar mensen van je klas bij elkaar roept en vraagt of ze dat express doen enzo?
of ze daar misschien een beetje op kunnen letten?

maar let op, dit kan goed of juist niet goed aflopen!

ik heb ook een kxtklas hoor.

Ze kennen ik ook kinderen die alleen aanzichzelf denken.
Maar ga gewoon je eigen ding doen dan kom het wel goed.
Ik moet dit jaar overleven met 5 meisjes en 20 jongens in de klas help.
het zijn echt de feestbeest ‘NOT’’