mn haren HELP :O

[b] hoi,

ik ga vaak uit en dan zit me haar op het begin helemaal top enzo, maar als ik dan even aan het dansen ben dan gaat het plakken allemaal men schuine pnony word dan 3 grote plukken ziet er niet uit:S, en dan kijk ik bij andere meisjese en daar zit het haar nog helemaal goed!! weten jullie wat ik meot doen om het goed te houden… ??

KUSJES [/b] :kissing:

ik denk dat je te veel zweet dan…

ik zweet wel een beetje maar helemaal niet veel:S

Dat heb ik ook hoor. Als ik net gedoucht heb dan is m’n haar nog niet helemaal superdroog zeg maar, en als je dan uitgaat wordt het pluiziger en valt het wat vreemd soms.
Bij mij gebeurt het niet als ik bijvoorbeeld de ochtend of de avond ervoor al douche, en als het koud is en je zweet niet blijft je haar ook gewoon zitten.

Ik denk dat het toch echt aan je zweet ligt :stuck_out_tongue:

Hairspray?

okee ben ik niet de enige dus :cold_sweat:

haar spray heb ik al geprobeert werkt ook niet… maar van dat dochen dat onthou ik ff tjes :stuck_out_tongue:
dankje :wink:

anders heb je nog haarlak mousse creme gel en alles

ik heb krullen en ik douche me en dan droog ik het krulcreme er in in model en POEF me haar in de krul en zo hoort het:P

wat doe je dan in je haar na het douchen?
want als je er niks in doet kan je denk ik het beste serum er in doen& een beetje haarlak… & anders kan het liggen aan de spullies die je in je haar smeert! :grinning:

ik smeer er wel mouse in na het douchen. anders ziet het er niet uit maar dat doe ik altijd en dan als ik uit ga gaat t vreemd doen :S xD

KUSIES

stijlen
haarlak erin
standaard een spiegeltje in je zak en het om het kwartier even goeddoen (hoevaak denk je dat ik dat per dag moet doen?)

ik weet niet of het zo bij jou zit, maar wanneer ik uitga zit ik echt supervaak aan mijn pony om ervoor te zorgen dat hij netjes blijft of omdat ik nerveus ben ofzo. als je dit ook doet, dan misschien komt het omdat je veel aan je haar zit en dat de olie van je handen in je haar komt waardoor het zo gaat hangen. een beetje talc poeder of droge shampoo door je haar strooien en dan goed uitborstelen zou dat helpen. ook helpt het (bij mij) om het licht te teasen en veel haarspray, dan blijft ie meestal bij mij vol volume voor de hele avond. en als laatste, misschien komt het juist omdat je veel product gebruikt. als je er veel inzet zoals een heavy conditioner dan wordt het zwaar en gaat het hangen. ik hoop dat dat helpt :S

haarmousse en haarlak. als je dat gebruikt, gaat het dan nog steeds zo raar zitten?

of gewoon je schuine pony naar achter doen of vast zetten!

Misschien een bobbypin in je pony doen of gewoon een leuk clipje in de kleur van je haarkleur. Of flinke hairspray erin? Of een beetje gel?

haha jaa ik zit heel vaak aan me pony als ik uit ga… gewoon van de spanning ofzoo. mar daar zou je wel is gelijk in kunnen hebben die tips ga ik oook proberen!!!. en een styl tang heb ik niet maar ga ik voor sinterklaas vragen (A). maar dan heb ik altijd als ik dan op de fiets zit dat het daarna helemaal weer door de war zit :S heel verveelend maar dankje :wink:

zoals de rest al zegt: haarlak/mouse erin doen. vastzetten kan ook nog:)
en misschien ook handig als je af en toe even naar de wc gaat, kun je het gelijk weer even fixen

dikke kwak gel erin :stuck_out_tongue:

Dat is waar, ik had eerst ook dat mijn haar helemaal verpest zat, en toen douchtte ik een keer de avond daarvoor en bleef het gewoon zitten.

Voor je pony:
Neem een kam mee?.