mn haar :|

ik ben echt vet boos. ik had heel lang haar en ik zei tegen de kapper, maak er maar wat leuks van als het maar lang is

en nu is het tot mn schouders… het is ZO kort. HELP D:

Foto?
Waarschijnlijk moet je even wennen aan kort haar :]

Dan had je een kapper die van knippen houdt… Maar tis idd waarschijnlijk wennen…Maar zeg noooit tegen een kapper ‘maak er maar wat leuks van’!

foto ?
maar met kort(er) haar kun je ook nog heel veel :slightly_smiling_face:
gewoon een paar plaatjes zoeken :slightly_smiling_face:

Foto. zo kunnen we je nooit helpen. en tot je schouders is nog niet zo heel kort. is gewoon wennen

foto.

je moet ook wel wat preciezer zijn als je bij de kapper bent, want anders weet hij/zij niet wat je echt wilt…

heee,
truggaan,dit is niet wat je wilde,je geld terugvragen,en zeggen dat ze maar een oplossing zoeken,extensions desnoods ofzo !!
xxx echt ddoen hooor !

ze zei: maak er maar wat leuks van.

de kapper vond dit leuk.

iedereen heeft een eigen mening over leuk. dus dr geld krijgt ze echt niet terug hoor. als ze heel duidelijk had gezegt wat ze percies wou en ze knipt er veelste veel af oke. maar nu niet

Ja, maar ze zei; als het maar lang is.
dus ik zou terug gaan!
en extensions eissen xD

ze heeeft gezegd doe er maar wat leuks mee,als het maar lang is !!
dus zou ze haar geld moeten terugkrijgen,en extensions krijgen ofzo !
echt doen hoor meid !

tot je schouders valt nog onder lang haar.

Wow lullig!! Dat is ook een van de redenen dat ik een schijthekel heb aan kappers ze knippen altijd iets totaal anders dan ik wil ook al laat ik een plaatje zien of zeg ik er mag 2 cm af huppakee mn haar 7 cm korter. Laatst ook liet ik een bob knippen omdat er echt een stuk van mn haar af moest dus ik vraag om langere plukken aan de voorkant samen zelfs een plaatje uitgezocht zoals het moest en ja hoor heb ik een bob die korter word naar de voorkant het ziet er niet uit loop ik nu elke dag met een staartje en miljoenen klipjes! Ik durf echt nooit meer naar de kapper naar geen een want ze flikken het allemaal!!

Wat voor jou kort is, is voor jou kapster/kapper misschien lang? Jij zei ‘‘Maak er maar iets leuks van.’’ zij vond het goed bij je staan, dus eigenlijk heeft ze niets verkeerd gedaan.

Het enige wat jij in deze situatie kan doen zijn extensions of wachten tot het weer aangroeid.

je had misschien beter kunnen zeg dat je er maar een beetje af wilde hebben.

Je geld zul je je niet terugkrijgen, en extensions al helemaal niet. Die zijn een stuk duurder dan wat je nu betaalt hebt. Je zult er aan moeten wennen, en over een tijdje vind je het vast niet meer zo heel erg

Ik zou niet verwachten dat je geld, extensions of iets in die vorm terugkrijgt. Je hebt zelf gezegd dat ze er iets leuks van mocht maken en haar tot de schouders valt nog steeds onder lang. Dus het wordt wachten tot het weer bijgegroeid is of zelf extensions kopen. En voortaan wat duidelijker zijn, het had nog erger uit kunnen pakken.