m'n haar wil niet groeien HELPPPP !

heey, ik heb een probleem nja ik zie het als een probleem,
m’n haar wil steeds maar niet groeien wat ik ook doe,
ik ga nu ook elke 6 week naar de kapper om de dode puntjes eraf te laten knippen,
want ‘‘dan groeit het zogenaamd sneller’’, maar ik merk het niet …

kan iemand me helpenn??

http://www.girlscene.nl/b…ember/sneller_langer_haar
er is laatst een artikel over geschreven met handige tips.
en dat beste maar ook vervelendste tip: GEDULD. (:

Hee, je kan dit keer gewoon typen zonder te vloeken. Wow :’)
De Tuinen: Superhaarformule

daar heb ik ook al gekeken maar het groeit steeds maar niet,
ik heb al een olie bij de kapper gekocht dat het ook moet versnellenn,
maar mn haar blijft gewoon op de zelfde lengte,
het wordt zelfs korter door dat ik die dode puntjs eraf laat knippen hahaha ;p

op die ene topic ouwehoerde ik, ik heb geen vijanden op girlscene
maar ik was daar in een melige bui haha,
sorry daarvoor nogg (K).

Hmm, nou haar groeit gewoon. Er is niet echt een wondermiddel (Anders was die gene wel rijk…)

Wel dingen die kunnen helpen, maar of je 1 cm per maand extra nou echt merkt?

hmm, nja ja ik zal het er maar mee moeten doenn .
maar het groeit sinds vorig jaar niet meer …
nja ik merk het sinds vorig jaar niet meer haha en vind het best wel jammerr !

XD
Ja duh, tuurlijk wordt je haar niet langer als je het steeds afknipt, dat is logisch.

xPRINCESSJESmall
xPRINCESSJE
112 berichten
Lid sinds January 2009

--------------------------------------------------------------------------------

heey, ik heb een probleem nja ik zie het als een probleem,
m’n haar wil steeds maar niet groeien wat ik ook doe,
ik ga nu ook elke 6 week naar de kapper om de dode puntjes eraf te laten knippen,
want ‘‘dan groeit het zogenaamd sneller’’, maar ik merk het niet …

kan iemand me helpenn??

En ik weet niet waar jij dat vandaan hebt, maar dan groeit het niet sneller.

Lieverd, waarom zou je haar sneller groeien als je de dode puntjes er af knipt? Het groeit toch van boven af, niet vanaf onder? Er bestaan helaas geen echte haar groei middeltjes, maar wel shampoo’s tegen gespleten haarpunten etc. Gewoon geduld hebben, en niet te snel afknippen. Succes! :slightly_smiling_face:

vitamine B ? en je kan serum voor je haar gebruiken

Fabel. Als je om de zes weken gaat is het niet moeilijk dat het niet groeit.

je haar ziet er wel gezond uit en glanst maar groeit niet :slightly_smiling_face:^^

oh en je hoofdhuid masseren versnelt haargroei

Je hoofdhuid masseren stimuleert de talgproductie en dat moet je dus niet doen als je vet haar hebt.

uhm als je u haren een paar maanden in een dot houdt en ja als je slaapt wel los maken dan heb je de lengte al lang niet gezien dus dan zie je dat u haren echt gegroeid zijn

Ik herriner me nog een paar jaar geleden en vriendin van mij had een heel schooljaar haar haren in een dot en we zagen het nooit los, in september had ze tot haar schouders en op het einde liet ze los :astonished: TOT HAAR NAVEL !!! is echt waar & ze had ze niet meer gestijlt of gemarteld en guess what zo shiny dat haar haar haren waren! Maarja ik kan dat zelf niet volhouden :grinning: mijn haren zijn ook kort :frowning_face: maar nu dat het vakantie is kon je beter vanaf juli je haren in een dot houden tot september :grinning: Endan pas los laten op school :grinning: x

Ok overdreven lange tekst :grinning:

GEDULD is inderdaad het beste en het moeilijkste! Maar moeilijk gaat ook

Goed. Ten eerste; Je haar groeit niet sneller als je het afknipt. Dat zeggen mensen omdat het wél opvalt als kort haar langer groeit, maar het niet zo erg opvalt als lang haar nog langer groeit. Maar je haar groeit vanaf de bovenkant en zal in alle gevallen even snel (of langzaam) groeien. Dus als je je haar lang wilt hebben, zou ik niet naar de kapper blijven gaan, aangezien die met alleen de “puntjes” vaak de anderhalve centimeter, dat jouw haar groeit in zes weken, er weer afknippen.

Dus; Ga alleen naar de kapper als het echt nodig is.
Probleem opgelost!

de maximale lengte van je haar is genetisch bepaald.
maar ik weet niet hoe lang je haar nu is.

ik ga om de 6 weken naar de kapper en dan merk je niet dat ik naar de kapper ben geweest, want ze knipt echt alleen mn puntjes eraf , maar zoals jullie allemaal zeggen ben ik er ook achter gekomen dat het niet echt helpt.
en nee ik heb geen vet haar, maar ik had eerst echt mooi haar,
alleen ik styl het elke dag ook onnodig als ik dus nergens heen ga,
heel veel zeggen dat het daardoor komt dat mn haar op ‘‘1 lengte’’ blijft…
nja, weet iemand daar iets over ? :$.

@xhailey: mn haar is op schouderlengte zegmaar.